نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

Team Secret از حضور در مسابقات ELS One مانیل بازی DOTA2 انصراف داد

به نظر می‌رسد مسئولان برگزاری تورنمنت ELS One دچار مشکلی بزرگی شده‌اند؛ چراکه تا به حال دو تیم بسیار پرطرفدار EG و Secret از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده‌اند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر زومجی را همراهی کنید.

مدتی پیش بود که تیم EG به دلایلی نامعلوم از عدم حضور خود در فصل بعدی تورنمنت ESL One خبر داد، حالا Team Secret نیز بدون اعلام دلیلی مشخص انصراف خود را از این مسابقات اعلام کرده است. مسلما اگر این رویه ادامه پیدا کند و تیم‌ها دیگر نیز نتوانند در این تورنمنت حضور یابند، مشکلات بزرگی برای مسئولان آن رخ خواهد داد و عدم حضور این دو تیم مسلما باعث ناراحتی طرفداران آن‌ها در کشور فلیپیین شده است. البته خوشبختانه EHOME از حضور خود در این رقابت‌ها خبر داده است. این تیم بدون شک در حال حاضر یکی از بهترین‌های منطقه چین به حساب می‌آید. کسب مقام چهارمی در مسابقات Frankfurt Major، جایگاه سوم تورنمنت Nanyang Championships و دعوت مستقیم برای شرکت در Major شانگهای نشان می‌دهد این تیم استحقاق حضور در ESL One مانیل را دارد.

Ehome-invited-to-ESL-One-Zoomg

حال با مشخص شدن EHOME به عنوان تیم اول دعوت شده هنوز یک جای خالی برای حضور مستقیم در این رقابت‌ها وجود دارد و تکلیف شش تیم شرکت کننده دیگر در مرحله مقدماتی مشخص خواهد شد. دو تیم از منطقه آسیای‌شرقی، یک تیم از کشور فلیپیین، یک تیم  از آمریکا و در آخر یک تیم از اروپا به همراه دو تیم مستقیم راه‌ یافته برای کسب قسمتی از جایزه ۲۵۰ هزار دلاری این دوره رقابت خواهند کرد. ESL One مانیل در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آپریل (۴ و ۵ اردیبهشت) در  سالن ۲۰ هزار نفری Mall of Asia برگزار خواهدشد.

آیا به نظر شما تیم Secret تصمیم درستی گرفته است؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gosugamers

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده