نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازی Far Cry: Primal دارای بخش چندنفره نخواهد بود

بر خلاف قسمت‎های پیشین سری Far Cry، جدیدترین نسخه از این سری پرطرفدار که با نام «Primal» شناخته می‎شود، فاقد بخش چند نفره خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استناد به اطلاعات منتشر شده از سوی جیسون پارادایس، مدیر روابط عمومی یوبی‎سافت، تیم توسعه بازی در صدد است تا با تغییر در هسته اصلی گیم‎پلی و تمرکز کامل، بهترین تجربه ممکن را برای بازی‎بازان به ارمغان آورد:

تجلی دوباره دوران پارینه سنگی  و تعبیه یک گیم‎پلی متناسب برای بازی‎بازان، مطمئناً نیازمند یک‎سری اولویت بندی‎های جدید و تغییر در اصل گیم‎پلی بود. اقدامات صورت گرفته، قطعاً تلاش‎هایی جزئی تلقی نخواهند شد. در اوایل توسعه بازی، یک تصمیم سخت باعث شد که تمام تمرکزمان را بر روی بخش تک‎نفره معطوف کنیم.

عدم وجود ابزار ویرایشی که با آن بتوان نقشه‎های دلخواه را ساخت نیز عاقلانه به نظر می‎رسد؛ چراکه ابزار مذکور فقط برای بخش چند‎نفره مورد استفاده بودند.

پیش  از این در زومجی خواندید که یوبی‌سافت برای بازی Far Cry: Primal یک زبان باستانی اختصاصی طراحی کرده است. همچنین چندی پیش مشخص شد، در این اثر می‌توانید از حیوانات به عنوان سلاح استفاده کنید.

این بازی در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‎شود و نسخه رایانه‎های شخصی نیز در تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند)  در دسترس قرار می‌گیرد.

شما در مورد این بازی و نبود بخش چند‌نفره چه فکری می‎کنید؟ دیدگاه‎های خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده