نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

شایعه: مایکروسافت به دنبال انحصار زمانی Battlefield 5: Armageddon است

بنا به شایعات، مایکروسافت سرگرم مذاکره با الکترونیک آرتز است تا Battlefield 5 و محتواهای دانلودی‌اش را زودتر از سونی به دست بیاورد. با زومجی همراه باشید.

اخیراً صحبت‌هایی در انجمن‌های مختلف، از جمله ردیت، مطرح شده که از تلاش‌های مایکروسافت برای انحصاری‌سازی زمانی Battlefield 5: Armageddon خبر می‌دهد. آن‌طور که از این بحث‌ها برمی‌آید، مایکروسافت و الکترونیک آرتز برای همکاری در زمینه‌ی بازاریابی Battlefield 5 گفت‌وگوهایی با هم داشته‌اند که در نتیجه‌ی آن‌ها ممکن است این بازی پیش از آنکه به پلی‌استیشن 4 راه پیدا کند بر روی ایکس‌باکس وان عرضه شود. یکی از منابع خبری اعلام کرده که دو کمپانی ظاهراً در این زمینه به توافق رسیده‌اند که با این حساب ممکن است در مورد Battlefield جدید نظاره‌گر رویکردی کم‌وبیش مشابه روند عرضه‌ی Call of Duty: Black Ops 3 برای کنسول نسل هشتم سونی باشیم؛ روندی که در آن، بخش چندنفره‌ی آزمایشی بازی کمی زودتر در دسترس دارندگان  پلی‌استیشن 4 قرار گرفت و قرار شد تا محتواهای دانلودی هم نخست برای خانواده‌ی پلی‌استیشن عرضه شوند.

نسخه‌ی امسال Battlefield هنوز رونمایی نشده؛ ولی می‌دانیم که بازی جدید، برخلاف Battlefield Hardline،  یک شوتر نظامی خواهد بود. این بازی چندی پیش با نام Battlefield 5: Armageddon در وب‌سایت IMDB مشاهده شد که با توجه به توضیحات ارائه‌شده، فضا و زمان وقوع آن مربوط به جنگ ژاپن می‌شود.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده