نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴

کامپیوتر All-in-One مخصوص بازی کمپانی Maingear

کمپانی Maingear، در جریان نمایشگاه CES 2016، از رایانه شخصی All-in-One مدل Alpha 34 مخصوص بازی رونمایی کرد. این کمپانی با این محصول امید دارد که بتواند توجه گیمرها را به سمت کامپیترهای All-in-One جلب کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر از گیمرها بپرسید که چرا هرگز به سمت خرید رایانه‌های شخصی All-in-One نمی‌روند، معمولا با پاسخ مشابهی توسط همه آنها مواجه می‌شوید و آنها برای متقاعد کردن شما دو دلیل می‌آورند. یک اینکه این رایانه‌های شخصی از سخت‌افزار قدرتمندی برای اجرای بازی‌های روز دنیا بهره نمی‌برند و دو اینکه این‌گونه کامپیوترها، قابلیت ارتقای سخت‌افزار را ندارند.

کمپانی Maingear قصد دارد با مدل جدید خود که Alpha 34 نام دارد، هردوی این مشکلات را حل کند. این کمپانی در جریان نمایشگاه CES 2016، از این مدل رونمایی کرد. این All-in-One جدید که دارای یک نمایشگر ۳۴ اینچی منحنی با رزولوشن 1440p است، از سخت‌افزار بسیار قوی‌ای بهره می‌برد. پردازشگر اینتل Core i7 هشت هسته‌ای (  یا حتی چیپ ۱۸ هسته‌ای زئون) و کارت گرافیک انویدیا تایتان ایکس از جمله قطعاتی هستند که می‌توان در هنگام خرید این محصول آنها را انتخاب کرد. نکته بسیار جالب Alpha 34 این است که تمامی قطعات آن دارای اندازه استاندارد هستند و به راحتی توسط کاربر قابلیت ارتقا را دارند.

شاید تنها نکته منفی این کامپیوتر All-in-One قیمت آن باشد. ضعیف‌ترین مدل Alpha 34 که دارای یک پردازشگر اینتل Core i3، هشت گیگابایت رم، کارت گرافیکی رادئون R7 360X و یک ترابایت هارد دیسک است، با قیمت ۱۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد و اگر شما بخواهید این دستگاه را تبدیل به یک رایانه پرقدرت کنید، نیاز دارید که پول بسیار زیادی خرج کنید.

نظر شما در رابطه با این محصول چیست؟

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده