نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱

رونمایی از اولین مدل پی‌سی مخصوص بازی ساخته شده توسط لنوو و ریزر

اوایل آذر ماه بود که کمپانی‌های لنوو و ریزر برای ساخت یک پی‌سی مخصوص بازی با یکدیگر به توافق رسیدند. حال در جریان نمایشگاه CES 2016 اولین نمونه از این محصول معرفی شده که می‌توانید جزییات و تصاویری از آن را در ادامه مطلب زومجی مشاهده کنید.

لنوو در اولین همکاری خود با کمپانی ریزر برای ساخت یک رایانه‌شخصی مخصوص بازی، مدل موجود Ideacenter Y900 خود را با افکت‌های نوری قابل شخصی‌سازی مخصوص کمپانی ریزر ترکیب کرده است که با نام Razer’s Chroma Full Spectrum lighting ارائه می‌شوند. نتیجه این اقدام ساخته شدن یک رایانه‌شخصی مخصوص بازی با نام Ideacenter Y900 RE  است که اولین محصول از همکاری این دو کمپانی با یکدیگر است.

این افکت‌های نوری قابل شخصی‌سازی مخصوص ریزر جلای خاصی به کیس سیستم عرضه شده توسط کمپانی داده‌اند و قسمت پایین و پشتی این کیس بسیار زیبا دیده می‌شود. البته لنوو فقط به اضافه کردن این سیستم نورپردازی به کیس خود بسنده نکرده و این محصول را همراه با صفحه‌کلید مکانیکی Blackwidow Chroma ریزر و موس مخصوص بازی Mamba Chroma  این کمپانی عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است که این دو شرکت همکاری خود را در آینده هم گسترش خواهند داد و شاهد ساخته شدن پی‌سی‌های دیگری توسط لنوو خواهیم بود که از لوازم جانبی و تکنولوژی‌های مخصوص کمپانی ریزر استفاده می‌کنند. در ادامه می‌توانید تصاویری را از Ideacenter Y900 RE تماشا کنید:

پی‌سی مخصوص بازی لنوو و ریزر پی‌سی مخصوص بازی لننو و ریزر پی‌سی مخصوص بازی لنوو و ریزر پی‌سی مخصوص بازی لنوو و ریزر

نظر شما در مورد این پی‌سی مخصوص بازی چیست؟

[alert variation="alert-info"]اگر به اخبار این رویداد علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام مطالب مربوط به آن را در صفحه CES 2016 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: TheVerge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده