نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

دنیای بازی‌ها به واقعیت تبدیل می‌شود؛ مانیتور روزنامه‌ای ال‌جی!

خیلی از گیمرها در بازی‌های علمی‌تخیلی به مواردی برمی‌خورند که تجسم آن‌ها در واقعیت چندان کار آسانی نیست اما به نظر می‌رسد شرکت ال‌جی قصد دارد یکی از این موارد را به دنیای واقعی بیاورد. این شرکت در CES 2016،‌ از مانیتوری رونمایی کرد که مانند روزنامه جمع می‌شود.

نمایشگر ۱۸ اینچی جدیدِ ال‌جی، منعطف و قابل جمع شدن است. این نمایشگر که از نوع OLED است شاید در آینده‌ی نه چندان دور به روزنامه‌ی الکتریکی یا تبلت جمع شدنی تبدیل شود.

بخش دیسپلیِ ال‌جی این نمایشگر را به CES 2016 آورده است تا فناوری خود را به رخ رقبا بکشد.

ال‌جی تلویزیون‌های ۶۵ و ۷۷ اینچ 4K خود را نیز در کنار مانیتور 8K جدیدش به نمایشگاه لاس وگاس آورده است. این شرکت همچنین یک طرح مفهومی از تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ارائه کرده که ضخامتی به اندازه‌ی «یک برگ» کاغذ دارد. تجهیزات و مدارهای مربوط به نمایش تصویر این تلویزیون جدا از آن در جعبه‌ی مستقلی قرار داده شده است.

ال‌جی تنها شرکتی نیست که روی نمایشگرهای تاشو و منحنی شکل کار می‌کند، شرکت‌های شارپ، سامسونگ و سونی نیز پیش از این طرح‌های خود را به نمایش در آورده بودند.

[alert variation="alert-info"]اگر به اخبار این رویداد علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام مطالب مربوط به آن را در صفحه CES 2016 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده