نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

دانلود کنید: تمام موسیقی‌های رادیو دایاموند سیتی بازی Fallout 4

وقتی با پای پیاده و با همراهی یک سگ باوفا، از خرابه‌های بوستون با هزار زور و زحمت رد می‌شوید و پس از کشتن یک سوپر میوتانت، به دروازه‌های دایاموند سیتی می‌رسید؛ شاید لذت بخش‌ترین کار، گوش دادن به رادیو این شهر باشد. حالا می‌توانید این موسیقی‌ها را از زومجی دانلود کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب نسخه‌های مدرن مجموعه فال‌اوت ۴، ایستگاه‌های رادیویی است. برخی از این ایستگاه‌های رادیویی، نقش‌های اصلی و فرعی در داستان بازی ایفا می‌کنند. به طور مثال گاهی اوقات وقتی داخل محدوده یک برج رادیویی قرار می‌گیرید، می‌توانید با گوش دادن به پیغام کمک مخابره شده توسط برهوت‌نشینان، یکی از کوئست‌های بازی را فعال کنید.

مطلب مرتبط

اما همه ماجرا به پیغام‌های کمک و آن همه غم و خون ختم نمی‌شود. گاهی ایستگاه‌های رادیویی نواهایی پخش می‌کنند که درست مانند مرهم در فضای مرده بازی می‌ماند. اگر از مخطابان بازی Fallout 4 باشید، حتما به دروازه‌های دایاموند سیتی با آن فضای پرجنب‌و‌جوش‌اش رسیده‌اید. دایاموند سیتی زنده‌تر از شهر پساآخرالزمانی مگاتن در فال اوت ۳ است و همین هم باعث شده مانند یک روزنه امید در بازی عمل کند.

رادیو شهر الماس هم مانند نامش، پر است از موسیقی‌های کلاسیک با آن فضای دهه ۴۰ آمریکایی که کاملا با حال‌و‌هوای خرابه‌های بوستون و بیداری شب‌هایش جور است. از قطعه پایان دنیا گرفته تا صخره‌های اورانیوم، همه می‌توانند روزهای عاشقان Fallout 4 را در حالی پر کنند که خارج از دنیای بازی قرار دارند.

از من می‌شنوید، قدم زدن با پیپر در کوچه‌پس‌کوچه‌های دایاموند سیتی، وقتی در حال گوش دادن به قطعه پایان دنیا هستید را از دست ندهید.

رادیو دایاموندسیتی و قطعه‌های خاطره‌انگیز و متفاوتش را از زومجی دانلود کنید.

دانلود کنید

Fo4_Original_Game_Soundtrack_cover


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده