نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۱

تابستان سال ۲۰۱۷ منتظر اکران فیلم جدید کریستوفر نولان باشید

به گزارش ورایتی، کمپانی وارنر، فیلم جدید کریستوفر نولان را که هنوز نام مشخصی‌ ندارد برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه ریزی کرده است. با زومجی و جزیات خبر همراه باشید.

بنا بر گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ورایتی، کمپانی وارنر که تمامی‌ حقوق فیلم جدید کریستوفر نولان را در اختیار دارد، این فیلم را که هنوز نامی‌ برایش انتخاب نشده است، در تابستان ۲۰۱۷ بر روی پرده سینماها می‌آورد. تا به حال هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری درباره پروژه جدید نولان منتشر نشده است.

همکاری نولان و وارنر بروز به سال ۲۰۰۲ و فیلم تریلر روانشناسانه بی‌خوابی باز می‌گردد. همچنین کمپانی وارنر وظیفه پخش سه‌گانه شوالیه تاریکی‌ و سرآغاز این کارگردان را بر عهده داشته است. علاوه بر این، وظیفه پخش بین‌المللی فیلم‌های The Prestige و میان ستاره‌ای نیز بر عهده وارنر بوده است.

فیلم جدید نولان، اولین پروژه سینمایی او پس از میان ستاره‌ای، که در سال ۲۰۱۴ اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۶۷۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان دست پیدا کند، خواهد بود. هرچند که چندی پیش نولان، فیلم مستندی درباره استفن و تیموتی کی، دو انیماتور معروف ایست‌حرکتی‌ ساخته بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده