نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

خالق سوپر ماریو علاقه دارد تا بازی‌های ۳ بعدی بیش‌تری بسازد

شیگرو میاموتو، خالق سری ماریو، در مصاحبه‌ای که اخیرا با یوروگیمر داشته، در مورد سری Super Mario Galaxy و همچنین علاقه‌مندی برای ساخت بازی‌های ۳ بعدی دیگر صحبت کرده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

آخرین باری که میاموتو سعی کرد تا یک بازی دیگر در Super Mario Galaxy بسازد، تیم سازنده مشغول طراحی Super Mario 3D World بود و به همین دلیل این ایده تحقق نیافت. ولی وی اعلام کرده که ممکن است در آینده شاهد ساخت این بازی باشیم:

پس از عرضه ماریو ۶۴، بازخورد‌های بسیار زیادی در مورد کنترل سخت بازی در دنیای ۳ بعدی دریافت کردیم، حتی عده‌ای عقیده داشتند که تیم ما قادر نیست تا بازی‌های ۳ بعدی خوبی بسازد و به همین دلیل هم نینتندو فعلا به ساخت بازی در دنیای Super Mario Bros ادامه می‌دهد، چون طرفدران رضایت بیش‌تری از آن دارند. ولی ما همواره به این قضیه فکر می‌کنیم که چطور می‌توان اثری ساخت که طرفداران Galaxy و Bros به یک اندازه از آن لذت ببرند؟ ما همواره در پی فرصتی هستیم تا این ایده را عملی کنیم. ولی جدا از بحث سوپر ماریو، من و کویزامی سان‌ (سازنده بازی Super Mario Galaxy) می‌خواهیم اثر ۳ بعدی دیگری بسازیم که Galaxy را به چالش بکشد. ولی فعلا امکان این کار محیا نیست چون نمی‌توانیم همزمان روی چند بازی فعالیت داشته باشیم.

سوال دیگری که میاموتو پرسیده شد این بود که آیا بازی ۳ بعدی مذکور در نسل فعلی و برای کنسول Wii U عرضه می‌شود یا اینکه در صورت معرفی احتمالی کنسول جدید نینتندو باید شاهد آن باشیم؟ وی در پاسخ گفت:

کنسول فعلی از لحاظ سخت‌افزاری مشکلی ندارد و مناسب است. مشکل ما برای ساخت یک بازی ۳ بعدی جدید، حجم کاری بسیار زیاد تیم سازنده در حال حاضر است و محدودیتی از بابت سخت‌افزار نداریم. ولی به هر حال با پیشرفت تکنولوژی، در آینده می‌توانیم شاهد بازی‌های بهتر و زیباتری باشیم.

نظر شما در مورد صحبت‌های میاموتو چیست؟ آیا شما هم علاقه دارید که یک بازی ۳ بعدی دیگر توسط وی معرفی شود؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده