نویسنده: علیرضا خنجری
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰

بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen برروی رایانه‎های شخصی منتشر خواهد شد

درست چند ماه پیش بود که زمزمه‎های انتشار بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen برروی رایانه‎های شخصی بر سر زبان‎ها افتاد و اکنون، قرار است این اتفاق بی‎افتد. کپ‌کام صدای شما را شنید! با ما در ادامه خبر همراه شوید.

بازی Dragon's Dogma در سال ۲۰۱۲ برروی ایکس‎باکس 360 و پلی‎استیشن 3 منتشر شده بود. سبک این بازی اکشن نقش آفرینی است. کارگردان این بازی نیز همانند بازی Devil May Cry 2 3 4، هیدکی ایتسونو است. به صورت استاندارد می‎توان این بازی را یک نقش آفرینی فانتزی نامید که در آن باید وظایف مختلفی را انجام داده تا سطح شما بالا رود و همچنین دشمنان زیادی برای کشتن پیش‎روی بازیکن قرار می‌گیرد. اما چیزی که بازی را متمایز می‎کند، سیستم Pawn بازی است. به موجب آن درون بازی یک سری هوش مصنوعی (NPC) به نام Pawn وجود دارد که درون تیم شما با توجه به شخصیت شما ساخته می‌شوند و شما می‎توانید آنها را از بازیکنان دیگر به صورت آنلاین قرض بگیرید. در کنار همه اینها، سیستم باس فایت بازی است که شما را در مقابل دشمنانی قرار می‎دهد که توانایی‎های زیادی در نابود کردن دارند!

بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen شامل همان نسخه اصلی Dragon's Dogma به همراه تمامی محتواهای اضافه منتشر شده و یک منطقه جدید با نام Bitterblack Isle و چند وظیفه جدیدتر است. پس با توجه به این شواهد باید گفت نسخه رایانه‎های شخصی بازی بهتر از نسخه کنسول‎ها بوده و از پشتیبانی کامل استیم برخوردار خواهد بود. می‎توانیم منتظر این بازی در ژانویه سال آینده باشیم.

منبع: pcgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده