// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

تماشا کنید: ویدیوی از جزئیات بروزرسانی بزرگ Destiny 2.0

در نهایت  امروز با انتشار بروزرسانی Destiny 2.0، انتظارها به پایان می‌رسد و هواداران این بازی با گسترده‌ترین بروزرسانی بازی Destiny روبرو خواهند شد. اما چه چیزی در این بروزرسانی در انتظار بازیکنان است. در ادامه با ویدیوی جزئیات بروزرسانی با زومجی همراه باشید.

Destiny 2.0 را می‌توان بزرگترین بروزرسانی تولید شده بانجی برای Destiny، بازی اول شخصی تیراندازی این استودیو معرفی کرد. بروزرسانی جدید شامل تغییرات و سیستم‌های جدیدی مانند سیستم پیشرفت جدید، رویدادهای Armsday، مکانیک جدیدی با نام Questification، تغییرات در تعداد Bounty ها، مادها و نقشه‌های جدید در رقابت‌ها، ایجاد تغییرات  برای متعادل سازی سلاح Gjallarhorn، پیش‌نمایش رویداد The Taken King Crucible و آماده‌سازی‌های اصلی جهت عرضه‌ی بسته‌الحاقی The Taken King می‌شود.

گستردگی تغییرات موجود در بروزرسانی جدید بی شک تجربه‌ی ما از Destiny را نیز تغییر می‌دهد. شما می‌توانید با مشاهده‌ی ویدیوی زیر اطلاعات بیشتری را در رابطه با بروزرسانی جدید مشاهده کنید. این بروزرسانی امروز در ساعت نامشخصی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. طبق قول سازندگان بسته‌الحاقی Destiny: The Taken King در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)‌ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده