نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

معرفی بازی موبایل Nubs Adventure: یک ماجراجویی پیکسلی!

این روزها بازار بازی‌های پیکسلی از همیشه داغ‌تر است، ماجراجویی نابز نیز یکی از این بازی‌های پیکسلی دو بعدی جذاب است که شما را تا ساعت‌ها سرگرم نگه می‌دارد. در این دنیای دو بعدی شما کنترل نابز را بدست می گیرید که می خواهد خانه اش را که توسط موجودات قرمز نابود شده دوباره بازسازی کند.

شخصیت داستان ما یک موجود دوست داشتنی پیکسلی است که در دنیای زیبای رنگارنگ خودش مشغول زندگی است. اما داستان بازی از جایی شروع می‌شود که موجودات قرمز رنگی به خانه ی نابز حمله می کنند و او را از خانه اش بیرون می اندازند، نابز از دره به پایین پرت می‌شود و تصادفی زنده می‌ماند. از اینجا به بعد کنترل نابز دست شما است و شما باید او را در این مسیر همراهی کنید و به او کمک کنید که خانه‌اش را دوباره بسازد. در این راه گاهی مواقع می‌توانید از کمک دوستان نابز هم استفاده کنید و کنترل آنها را بدست بگیرید. مثلا کرم غول پیکر می‌تواند زمین را بکند و از زیر زمین عبور کند و با سرعت خود را به ارتفاعات بلند برساند، ویسپ نیز یکی دیگر از این موجودات است که می‌تواند شما را به جاهای غیر قابل دسترس ببرد.

بازی موبایل Nubs Adventure

بازی از چهار جهان تشکیل شده که هر جهان هم شامل چندین مرحله است. در بازی باس‌ها یا به قول خودمون غول‌هایی هم وجود دارد که تنوع خوبی هم دارند. نابز برای بازسازی خانه‌اش به الماس نیاز دارد، خیلی از الماس‌ها هم تحت محافظت غول های بازی هستند! البته در همه مراحل اگر همه مسیرها را به خوبی بگردید باز هم می‌توانید الماس پیدا کنید.

ماجراجویی نابز یک بازی خطی نیست چون در بازی به درهای بسته زیادی بر می‌خورید، می‌توانید از کنارشان عبور کنید و بعد از پیدا کردن کلید دوباره برگردید و آن مسیر را باز کنید. نابز می‌تواند هر ماشینی را کنترل کند و از آن طریق به هدفش برسد. بازی طوری ساخته شده که همیشه با موارد جدیدی روبرو می‌شوید، این ویژگی جذابیت بازی را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود تا بازی حس تکراری بودن را به بازی کننده ندهد. داستان بازی هم به سبک جالبی روایت می‌شود،. کنترل بازی هم بسیار روان و جذاب است و حس خوبی به شما القا می کند. از گیم پلی بازی که بگذریم نوبت به گرافیک بازی می‌رسد که طراحی پیکسلی آن بسیار زیبا و چشم نواز است و رنگهای جذابی در آن بکار گرفته شده است. در هر کدام از چهار جهان اصلی  یک مجموعه رنگ خاص مورد استفاده قرار گرفته است و این طراحی با موزیک زیبایی که با آن همراه شده شما را بیشتر جذب بازی می‌کند.

بازی موبایل Nubs Adventure

سبک طراحی بازی از همان ابتدا برای شما آشنا به نظر خواهد آمد و شما را به یاد بازی هایی مثل Tiny Tone  و Sonic کنسول سگا می‌اندازد. ماجراجویی نابز نکات مثبت و جالب خیلی زیادی دارد که حین بازی کردن مدام شما را غافلگیر می کند. صداگذاری هم بسیار خوب کار شده است و واقعا جالب از کار در امده است. طول زمان بازی هم به نسبت این سبک بلند محسوب می شود و برای تمام کردن بازی به ۳ تا ۴ ساعت وقت نیاز دارید.

Nub’s Adventure اکنون برای اندروید و iOS ارائه شده است و کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند از طریق پلی استور گوگل و اپ استور اپل این بازی زیبا را دریافت کنند .

دانلود ازگوگل پلی  |  دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده