نویسنده: محمد جهانی
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

عدم امکان انتقال آمار بخش مولتی‌پلیر از کنسول‌های نسل هفت به نسل هشت در بازی COD: Black Ops III

اخبار تازه منتشر شده از بازی COD: Black Ops III،  شما را غافل‌گیر خواهد کرد. به‌تازگی، تری‌آرچ ، خبر جدیدی را اعلام کرده است که نشان می‌دهد این بازی برخلاف نسخه‌های پیشین خود، از ویژگی انتقال اطلاعات بین کنسول‌های نسل هشتم و نسل هفتم پشتیبانی نمی‌کند. برای اطلاعات بیشتر، با زومجی همراه باشید.

برطبق گفته‌ی واندهار در توئیتر، Call of Duty: Black Ops III از قابلیت انتقال اطلاعات بین کنسول‌های قدیمی ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3  و کنسول‌های جدید ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 پشتیبانی نخواهد کرد. این ممکن است باعث تعجب بسیاری از طرفداران سری محبوب COD شود چراکه Advanced Warfare از این ویژگی پشتیبانی می‌کرد.

زمانی‌که یکی از هوادران در توئیتر پرسید: آیا Black Ops III از انتقال اطلاعات بین کنسول‌های نسل قدیم و جدید پشتیبانی خواهد کرد؛ واندرهار این موضوع را نفی کرد.

این بدین معنی است که اگر قصد دارید تا بازی COD: Black Ops III برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 یا ایکس‌باکس 360 خریداری کنید، نمی‌توانید «آمار» بازی خود را به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان انتقال دهید.

این قابلیت در نسخه Advanced Warfare و Ghosts وجود داشت. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد در Call of Duty: Black Ops III نمی‌توانید تا آمار قسمت «مولتی‌پلیر» را از کنسول‌های نسل هفتم به نسل هشتم انتقال دهید.

آیا شما نیز از تصمیم تری‌آرچ و اکتیویژن متعجب شده‌اید؟ نظرات خود را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.

منبع: gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده