// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

فروش فوق‌العاده MGS V: Phantom Pain در پلتفرم پلی‌استیشن 4

GfK Chart-Track با انجام تحقیقات در رابطه با فروش انواع رسانه ها در بریتانیا و ایرلند به نتایج جالبی در رابطه با فروش Metal Gear Solid V: Phantom Pain رسیده است. با زومجی برای یافتن اطلاعات بیشتر همراه باشید.

این نتایج بیانگر فروش فوق العاده عنوان تازه انتشار یافته MGS V: Phantom Pain است. طبق نتایج بدست آمده این بازی توانسته جایگاه سوم را در بهترین فروش های هفته اول پس از بازی‌های Batman: Arkham Knight و The Witcher 3: Wild Hunt قرار گیرد.

همچنین این نشانه بازگشت این سری به بالای جدول برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۸ برای تمام پلتفرم ها است.بخش جالب تحقیقات نشان از فروش بیشتر این عنوان روی پلی‌استیشن 4 در مقایسه با  ایکس‌باکس وان دارد. گزارشات نشان دهنده‌ی سهم فروش ۷۲ درصدی پلی‌استیشن 4 و ۲۲ درصد در ایکس‌باکس وان است. همچنین طبق گزارشات سهم پلی‌استیشن 3  و ایکس‌باکس 360  از این فروش به ترتیب ۳ و ۲درصد است.

نیاز است یادآوری شود که کمپانی‌های شخص ثالثی همانند GfK گاه و بی‌گاه نتایج خود را از اطلاعات ناقصی بیرون می آورند چراکه ما نمی‌دانیم PlayStation Network و Xbox Live چگونه فروش‌های خود را بصورت عدد‌های کلی جمع بندی می‌کنند. همچنین اطلاعات دقیقی از موفقیت یا عدم موفقیت فروش این عنوان روی رایانه‌های شخصی نیز نداریم و اخرین اخبار منتشر شده از Steam Spy حاکی از فروش تقریبی پانصد هزار نسخه این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده