نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

با Air Console مرورگر اینترنت خود را به کنسول بازی تبدیل کنید!

اخیرا سایتی به نام Air Console، سرویسی راه‌اندازی کرده که امکان بازی چند نفره از طریق مرورگر را با استفاده از گوشی موبایل به عنوان گیم‌پد فراهم می‌کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

با استفاده از این سرویس، قادر خواهید بود تا رایانه ویندوزی یا مک خود را در عرض چند دقیقه به یک کنسول بازی تبدیل کنید. البته این سرویس فعلا محدودیت‌هایی هم دارد که از آن جمله می‌توان تعداد کم بازی‌ها را نام برد که البته آثار خوب و چند‌نفره‌ای مثل Hit Parade و Tic Tac Boom در میان آن‌ها دیده می‌شود. ولی یکی از بهترین قابلیت‌های حال حاضر Air Console، داشتن شبیه ساز کنسول NES نینتندو است که اگر بازی‌های این کنسول را داشته باشید به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای Air Console سهولت استفاده از آن است. برای راه‌اندازی این سرویس کافی است تا با استفاده از مرورگر رایانه شخصی خود به سایت مذکور مراجعه کنید و سپس کدی را که به شما می‌دهد در مرورگر گوشی موبایل خود وارد کنید تا گیم‌پد هم آماده شود. این سرویس، مخصوصا با قابلیت اجرای بازی‌های NES، حس نوستالوژیک بسیار خوبی دارد که در کنار استفاده از گوشی به عنوان گیم‌پد، کنترل‌های روانی را هم ارایه می‌دهد و می‌تواند طرفداران بازی‌های کلاسیک را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند.

اگر شما هم به استفاده از Air Console علاقه مند شدید، هم اکنون به سایت رسمی آن مراجعه کنید و به صورت رایگان از این سرویس لذت ببرید.

منبع: Gamemob


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده