نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

ماموریت های نخستین بسته الحاقی بازی The Witcher 3 از سطح ۳۰ به بالا خواهند بود

اگرچه زمان کمی تا عرضه نخستین بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt با نام Heart of Stone زمان باقی است، هنوز شاهد انتشار اطلاعات زیادی از این بسته نبودیم. با این حال سی‌دی پراجکت رد اخیرا اطلاعات کوچکی را از این DLC منتشر کرده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم.

مارسین موموت، مدیر ارتباطات استودیو سی‌دی پراجکت رد امروز در خبری اعلام کرد به زودی یک تریلر کوتاه از بسته الحاقی Heart of Stone بازی ویچر ۳ منتشر خواهد شد.

موموت همچنین اعلام کرده در حال کار روی یک موضوع بسیار مهم است که تا ۲۴ ساعت آینده آن را با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت. متاسفانه هنوز مشخص نیست این موضوع مهم تریلر وعده داده شده یا برنامه‌های دیگری است.

مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد در ادامه صحبت‌های خود گفت ماموریت‌های که در این بسته الحاقی با آن‌ها سر و کار خواهیم داشت، از سطح (Level) سی به بالا خواهند بود:

بازیکنان می‌توانند Heart of Stone را در زمان تجربه بخش داستانی یا پس از اتمام آن بازی کنند. ماموریت‌های این DLC بیش از سطح ۳۰ خواهند بود.

خوش‌بختانه بازیکنان می‌توانند این بسته الحاقی را با حالت New Game Plus هم بازی کنند:

ماموریت‌های Heart of Stone از طریق حالت New Game Plus هم قابل بازی خواهند بود.

موموت در انتها اعلام کرد پیش از عرضه این بسته الحاقی، قرار است یک بروزرسانی بسیار بزرگ برای بازی اصلی منتشر شود.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt، جدیدترین محصول سی‌دی پراجکت رد از مجموعه بازی‌های ویچر، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. پس از انتشار Heart of Stone، علاقه‌مندان می‌توانند منتظر دومین بسته الحاقی این بازی با نام Blood & Wine باشند که ۲۰ ساعت محتویات جدید را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده