// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Metal Gear Solid 5 با کمک پلی‌استیشن 4 رتبه اول فروش هفتگی بریتانیا را تصاحب کرد

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain جدیدترین ساخته‌ی کمپانی کونامی و شخص هیدئو کوجیما در اولین هفته‌ی حضور خود در بازار بریتانیا توانست رتبه‌ی اول را کسب کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

با توجه به گزارشات کمپانی چارت‌ترک که وظیفه‌ی زیر نظر گرفتن آمار فروش به صورت جزئی را بر عهده دارد هفتاد و دو درصد از سهم فروش کلی این بازی در بریتانیا مخصوص به نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بوده است.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را می‌توان به عنوان موفق‌ترین و پرفروش‌ترین بازی ساخته شده توسط کونامی برای سال میلادی ۲۰۱۵ دانست اما با این حال آمار فروش کلی هفته‌ی اول بازی آنقدری زیاد نبود که بتواند بازی‌های Batman: Arkham Knight و The Witcher 3: Wild Hunt را از این لحاظ شکست دهد.

در جدول کلی پس از ساخته‌ی بی نظیر کوجیما با جدیدترین بازی کمپانی برادران وارنر یعنی Mad Max رو به رو خواهیم شد که با MGS5 در یک روز مشخص عرضه شدند. رتبه‌ی سوم نیز به Gears of War: Ultimate Edition انحصاری ریمستر شده‌ی ایکس‌باکس وان اختصاص یافته است. در رتبه‌های پایین‌تر نیز به Until Dawn جدیدترین انحصاری سونی و Disney Infinity 3.0 خواهیم رسید. شما می‌توانید نقد و بررسی متنی و ویدئویی کاملی را از بازی Until Dawn در زومجی مطالعه و مشاهده کنید.

Until Dawn

بازی Grand Theft Auto V نیز با تسخیر رتبه‌ی ششم توانست برای نود و نهمین هفته‌ی متوالی جایگاه خود در ده رتبه‌ی برتر را حفظ کند و به دنبال آن هم بازی Lego Jurassic World یکی دیگر از ساخته‌های کمپانی برادران وارنر در رتبه‌ی هفتم قرار گرفت.

نسخه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان بازی Minecraft نیز به ترتیب در ربته‌های هشتم و نهم قرار گرفتند و در پایان بازی Batman: Arkham Knight هم با قرار گرفتن در رتبه‌ی دهم جدول فروش ده برتر این هفته‌ی بریتانیا را به پایان رساند.

لیست کامل این جدول که تا تاریخ چهاردهم شهریور ماه محاصبه شده است را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. در کنار آن نیز پیشنهاد می‌شود که سری به نقد و بررسی‌های کامل متنی و ویدئویی زومجی از بازی‌های Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، Mad Max و Batman: Arkham Knight بزنید.

  1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  2. Mad Max
  3. Gears of War: Ultimate Edition
  4. Until Dawn
  5. Disney Infinity 3.0
  6. Grand Theft Auto V
  7. Lego Jurassic World
  8. Minecraft: PlayStation Edition
  9. Minecraft: Xbox Edition
  10. Batman: Arkham Knight

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده