نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

چگونه پول بیشتری در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بدست آوریم ؟

در متال گیر سالید ۵: فانتوم پین می‌توانید با پول اسلحه و تجهیزاتتان را آپگرید کنید و از این راه رتبه بالاتری کسب کرده و منابع بیشتری پیدا کنید. برای بدست آوردن پول در این بازی چندین روش ساده وجود دارد. با زومجی همراه باشید تا شما را از این روش‌ها آگاه کنیم.

  • در مراحل خط داستانی به درجه S برسید

رسیدن به درجه S برای شما ۲۰ درصد امتیاز بیشتر را به همراه دارد و این واقعا ارزش اندکی تلاش اضافه را دارد. البته رسیدن به درجه S آنچنان هم که فکر کنید سخت نیست. بهترین راه برای بهبود رتبه تمرکز بر روی سرعت و پنهان کاری است. البته با استفاده نکردن از  حالت رفلکس و اعتراف گرفتن از افراد نیز می توانید رتبه را افزایش دهید.

  • مراحل فرعی را انجام دهید

مشخصا می‌توانید با انجام مراحل فرعی پاداش بیشتری به دست آورید. در بازی ۱۵۰ مرحله فرعی وجود دارد. نحوه پرداخت به سطح سختی و جزئیات مرحله دارد اما چه زندانی ها را آزاد کنید یا مین ها را خنثی کنید می توانید از مراحل فرعی تا ۳۰۰۰۰۰ جی ام پی بدست اورید.

  • الماس پیدا کنید

یکی از ساده ترین راه‌ها برای بدست آوردن پول پیدا کردن الماس است. ارزش هریک از این الماس ها ممکن است تا ۱۰۰۰۰۰  جی ام پی هم برسد. در کنار الماس های پراکنده‌ایی که در هر مرحله پیدا می کنید می توانید با اعتراف گرفتن از سربازان دشمن به منابع الماس دست پیدا کنید.

  • اعضای گروه را به نبرد اعزام کنید

لازم نیست همه کار ها را خود اسنیک انجالم دهد! این همه زمان صرف جمع آوری و آماده سازی تیم کرده‌اید، حالا نوبت آن است که اعضا را به میدان نبرد بفرستید و از این راه پول بدست آورید. شما می‌توانید دو سرباز را به یک ماموریت بفرستید و با صرف وقت و باز کردن توانایی‌ها می‌توانید سربازان بیشتری را به یک ماموریت اعزام کنید. البته توجه کنید خطر این کار زیاد است چون ممکن است سربازان کشته شوند. پس همیشه بهترین سربازانتان را برای انجام ماموریت انتخاب کنید.

در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی زومجی از این بازی را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: VG247 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده