نویسنده: محمد جهانی
// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

یوبی‌سافت: در Assassin’s Creed Syndicate، تمرکز اصلی مبارزات برروی سلاح‌های مخفی است!

یوبی‌سافت، به‌تازگی جزئیات جدید و هیجان‌انگیزی را از بخش مبارزات بازی Assassin’s Creed Syndicate منتشر کرده است و به‌نظر می‌رسد که سیستم مبارزات این بازی، برروی سلاح‌های مخفی توجه ویژه‌ای دارد. برای جزئیات بیشتر، با زومجی همراه باشید.

شعبه کبک کمپانی یوبی‌سافت، اعلام کرده که قابلیت‌های تازه‌ای را به آخرین نسخه از سری محبوب Assassin’s Creed یعنی  Assassin’s Creed Syndicate اضافه کرده است. این بازی در دوران ویکتوریا، بازه‌زمانی که پیش‌تر بسیاری خواهان به‌تصویر کشیدن آن بودند، در جریان است. همچنین، این اولین باری خواهد بود که دو شخصیت قابل بازی در این بازی حضور دارند.

آقای François Pelland، تهیه‌کننده ارشد این بازی درباره نحوه تمرکز مبارزات رروی «سلاح‌های مخفی» توضیح داده است و همچنین مدعی است که تیم توسعه این بازی برای متناسب‌کردن Assassin’s Creed Syndicate با دوران ویکتوریا و افزایش سرعت بازی، شمشیر را از این نسخه حدف کرده‌اند. وی در آخر، یادآور شد که  انیمیشن‌های multikill و multi-finisher  از Assassin’s Creed III، به این بازی اضافه شده‌اند.

انتخاب درست در ابتدا (توسعه این بازی) آن بود که به‌دلیل رد شدن دوران قرون‌وسطی، شمشیر در این بازی نباشد. ما وارد عصری شده‌ایم که اگر هرگونه نزاع و جدال در خیابان‌ها وجود داشته باشد، مهم  می‌شود. بنابراین، قطعا نسبت به آنچه که در ۷۵ سال قبل از این زمان با انقلاب فرانسه دیده‌ایم، بسیار متفاوت است.

به‌علاوه، ما می‌خواستیم تا به مبارزات، حس وحشیانه‌تر و بی‌رحم‌تری منتقل کنیم؛ بنابراین، برروی سلاح‌های پنهان تاکید کردیم.

به‌این منظور، یکی از تغییراتی که در بخش مبارزات اعمال کرده‌ایم، بازگرداندن multikill و multi-finisher از Assassin’s Creed III است.

Assassin’s Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر (اول  آّبان) برای کنسول‌های بازی Xbox One و PS4  و در 19 نوامبر برای پلت‌فرم PC عرضه خواهد شد. درباره تغییرات اعمال شده چه‌نظری دارید؟

منبع: dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده