نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

با تغییرات عظیم بازی Destiny آشنا شوید

با انتشار بسته الحاقی جدید بازی Destiny با نام The Taken King، قرار است یک بروزرسانی عظیم برای این بازی تماتم آنلاین منتشر شود. این آپدیت بخش‌های مختلفی از بازی را با تغییرات کلی مواجه می‌کند و به همین دلیل، در ادامه قصد داریم نگاهی به این تغییرات بیاندازیم. با زومجی همراه باشید.

بروزرسانی عظیم بازی دستینی، قرار است تغییرات کوچک و بزرگی را در بازی ایجاد کند. از این تغییرات کوچک می‌توان به ظاهر جدید رابط کاربری و از تغییرات بزرگ می‌توان به نحوه پیگیری ماموریت‌ها در بازی اشاره کرد.

در ادامه با یکدیگر نگاهی به بازی Destiny در سال نخست عرضه و چیزی که این بازی بعد از انتشار بروزرسانی به آن تبدیل خواهد شد می‌اندازیم:

سیستم پیشرفت جدید:

ارتقای شخصیت‌ها با سطح لایت در بازی یکی از شکایت‌های بازیکنان نسبت به یکی از مکانیک‌های بازی بود. در بازی سال نخست، برای ارتقای شخصیت خود از سطح ۲۰ به بالا، می‌بایست سلاح و زره‌های خاصی را پیدا می‌کردید. با این حال با بروزرسانی جدید، بانجی این سیستم را از ابتدا طراحی کرده است. به جای یافتن آیتم برای ارتقای شخصیت خود، از این پس می‌توانید با بازی کردن عادی و پیروزی در مسابقات سطح لایت خود را در بازی ارتقا دهید.

رویدادهای Armsday:

مانند ماموریت‌های co-op هفتگی و شخصیت زور که اواخر هر هفته در بازی ظاهر می‌شود و آیتم‌های جدیدی را برای خرید به بازیکنان ارائه می‌دهد، ماموریت‌های هفتگی Armsday هم چهارشنبه هر هفته بازیکنان دستینی را به این بازی بازمی‌گرداند. شخصیت بَنشی-۴۴ که یکی از فروشندگان سلاح در بازی است، در دستینی به کاربران سلاح‌های ویژه‌ای را قرض می‌دهد. با انجام چالش‌هایی که برای این سلاح‌ها در نظر گرفته شده، امتیاز محبوبیت کاربران افزایش و در نتیجه سلاح‌های بهتری برای خرید باز می‌شود. با انجام این کار، شما می‌توانید سلاح‌های بهتری را برای رویداد آرمز‌دِی آماده کنید.

بانجی قرار است این مکانیک جدید را زودتر در اختیار کاربران قرار دهد. از تاریخ ۹ سپتامبر، بازیکنان می‌توانند امتیاز محبوبیت خود را افزایش و منتظر محتویات جدید بسته الحاقی The Taken King باشند.

Destiny-The-Taken-King 1

 

مکانیک جدیدی با نام Questification

یکی از تغییراتی که با بروزرسانی 2.0 Destiny در این بازی انجام می‌شود، اضافه شدن مکانیک جدیدی با نام Questification است. با انتشار بسته الحاقی جدید دستینی، ماموریت‌های بیشتری به بازیکنان داده می‌شود که پیگیری آن‌ها آسوده‌تر از قبل شده است. در محصول سال اول، بازیکنان تنها می‌توانستند از طریق مدار اصلی دنیای بازی ماموریت‌های خود را انتخاب و پیگیری کنند. اما با این آپدیت، با ظاهر کردن گوست خود، می‌توانید ماموریت‌های خود را انتخاب و بدون رفتن به مدار آن‌ها را پیگیری کنید. لیستی که ماموریت‌های بازی در آن قرار می‌گیرد، به بازیکنان نشان خواهد داد کدام ماموریت را پیگیری و چه جوایزی در پایان این مرحله انتظار آن‌ها را می‌کشد.

Bounty ها

در بازی سال اول، بازیکنان تنها می‌توانستند ده Bounty را در آنِ واحد فعال کنند. با انتشار بروزرسانی ۲.۰، از این پس می‌توانید ۱۶ ماموریت از این آیتم را در یک لحظه فعال کنید. یکی دیگر از خصوصیات جدید و مفید اضافه شده به این آیتم این است که برای دریافت این ماموریت‌ها، دیگر لازم نیست به صورت مداوم به برج اصلی دنیای بازی بروید.

حالت‌ها و نقشه‌های جدید در حالت رقابتی

با انتشار آپدیت ۲.۰ و بسته الحاقی The Taken King، تمام بازیکنان به صورت رایگان به نقشه‌ها و حالت‌های جدید بخش چندنفره این DLC دسترسی خواهند یافت.

دو حالت جدید بازی Rift و Mayhem نام دارند. در حالت ریفت بازیکنان مانند مسابقات capture-the-flag، باید پیش از نابودسازی پایگاه دشمنان، نقطه خاصی از نقشه را از آنِ خود کنند. در حالت مِیهم، حملات قدرتی بازیکنان سریع‌تر از گذشته پر می‌شود. در این حالت به صورت مداوم مشاهده خواهید کرد که تایتان‌ها از گوشه و کنار با مشت‌های قدرتی خود روی زمین، وارلاک‌ها با ایجاد انفجارهای عظیم و هانترها با هاله‌ای از انرژی نقشه‌های بازی را به جهنمی در آتش تبدیل می‌کنند.

Destiny

 

متاسفانه این حالت‌ها و هشت نقشه جدید، تنها یک هفته به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با انتشار بسته الحاقی The Taken King، باید برای استفاده از این محتویات جدید پول پرداخت کنید.

بنابراین اگر از بازیکنان Destiny هستید و هنوز از تجربه آن سیر نشدید، با انتشار بروزرسانی ۲.۰ این بازی می‌توانید شاهد تغییرات عظیم و بسیار مفیدی در این بازی تمام آنلاین باشید.

بازی Destiny و دو بسته‌ الحاقی آن با نام‌های The Dark Below و House of Wolves، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  در دسترس است. بسته الحاقی Destiny: The Taken King که شامل بخش داستانی کاملا جدید و یک داستان متحول شده نسبت به بازی اصلی خواهد بود، در تاریخ ۲۴ شهریور برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه خواهد شد.

اگر به این بازی علاقه‌مند هستید و هنوز موفق به خرید کنسول پلی‌استیشن 4 نشدید، می‌توانید باندل پلی‌استیشن بازی Destiny: The Taken King که به رنگ سفید است را خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این DLC، از طریق زومجی، اقدام به تماشای تریلر بسته الحاقی Destiny: The Taken King کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده