نویسنده: کیا مختاری
// یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۳

سونی سردمدار هزینه‌های تبلیغاتی در ژاپن، نینتندو در جایگاه بیستم

طبق گفته وب‌سایت ژاپنی توکیو کیزای آنلاین که از منابع معتبر در زمینه کسب‌وکار است شرکت سونی از نظر صرف هزینه‌های تبلیغاتی در ژاپن رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

در لیست منتشر شده ۵۰۰ شرکت برتر ژاپنی از نظر هزینه‌های تبلیغاتی در سال مالی گذشته-از ۱ آوریل ۲۰۱۴ تا ۳۱ مارچ ۲۰۱۵-،  شرکت سونی  رتبه نخست را به خود اختصاص می‌دهد. سونی ۴۴۴.۴ میلیارد ین صرف تبلیفات کرده است که معادل ۵.۴ درصد  از درآمد ۸۲۱۵.۹ میلیارد ینی این شرکت در سال گذشته مالی خواهد بود.

اطلاعات انتشار یافته هزینه‌ها و درآمد شرکت سونی را به‌صورت کلی نمایش می‌دهد و اطلاعات مالی بخش سرگرمی‌های کامپیوتری سونی به‌صورت جداگانه منتشر نشده است اما با توجه به تلاش‌های سونی برای تبلیغات پلی‌استیشن 4، این میزان هزینه قابل توجه است.

شرکت نینتندو در این رتبه‌بندی در رده ۲۰ام قرار دارد. این شرکت در سال گذشته مالی ۵۴.۸ میلیارد ین صرف تبلیغات کرده و ۵۴۹.۷ میلیارد ین درآمد کسب کرده است. ۱۰ درصد از درآمد نینتندو صرف تبلیغات شده  است و این شرکت را از نظر درصد هزینه به درآمد در رتبه دوم در رتبه‌بندی قرار می‌دهد.

نظر شما در مورد میزان موفقیت نینتندو و سونی با توجه به هزینه‌های سنگینی که این دو شرکت صرف تبلیغات کرده‌اند چیست؟ منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده