نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی MGS V: The Phantom Pain باعث افزایش فروش پلی‌استیشن 4 در ژاپن شده است

چندی پیش نسخه جدید متال‌ گیر سالید با نام Phantom Pain عرضه شد و توانسته امتیازات فوق‌العاده و همچنین فروش بالایی را در سراسر جهان تجربه کند. حال فروش این بازی را در کشور ژاپن بررسی خواهیم کرد. با زومجی همراه باشید.

ژاپن، سرزمین مادری هیدئو کوجیما، خالق سری متال‌گیر است و به همین دلیل هم این بازی از محبوبیت بالایی در این کشور برخوردار است. یکی از مغازه‌های مشهور فروش بازی در ژاپن، ما-یا نام دارد که در یکی از خیابان‌های شهر توکیو واقع شده است. مدیر این فروشگاه در مورد فروش بازی Phantom Pain گفته:

روز اول انتشار بازی مغازه به حدی شلوغ بود که انگار یک فستیوال در جریان است. فضای بسیار لذت بخشی حاکم بود و نه تنها خود بازی فروش عالی را تجربه می‌کرد، بلکه باعث می‌شد تا کنسول‌های پلی‌استیشن 4 زیادی هم به فروش برسد. حتی یکی از مشتریان  ۳ نسخه معمولی، محدود و باندل متال گیر این کنسول را همزمان خریداری کرد. روز دوم هم فروش عالی بازی ادامه یافت و بازهم محبوب‌ترین نسخه مربوط به کنسول سونی بود. در روز‌های بعدی نسخه پلی‌استیشن 3 هم فروش بالایی داشت که البته با نسخه پلی‌استیشن 4 قابل مقایسه نیست و هر روز شاهد مشتریان زیادی هستیم که این نسخه را خریداری می‌کنند و علاوه بر فروش بالای بازی شاهد افزایش فروش خود کنسول هم هستیم.

البته فروش بالای کنسول پلی‌استیشن 4 و نسخه متال‌گیر این کنسول فقط محدود به این مغازه نیست و طی گزارشات منتشر شده تعدادی از مغازه‌های ژاپن تمام موجودی کنسول و بازی را از زمان انتشار Phantom Pain فروخته‌اند! به هر حال به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما، که اخیرا هم با سری متال‌گیر خداحافظی کرده، محبوبیت زیادی در ژاپن دارد و همچنین مردم این کشور کنسول سونی را برای انجام متال‌گیر ترجیح می‌دهند. همچنین می‌توانید بررسی ویدیویی Phantom Pain را در زومجی تماشا کنید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده