نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

مقایسه گرافیکی بازی Rise of the Tomb Raider در ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360

کیفیت بصری بازی Rise of the Tomb Raider در کنسول ایکس‌باکس وان بسیار زیبا است، اما آیا می‌توان در رابطه با نسخه ایکس‌باکس 360 این بازی هم همین حرف را زد؟ در ادامه با زومجی و مقایسه تصویری نسخه نسل هفتم و هشتم قسمت جدید مجموعه بازی‌های تومب ریدر همراه باشید.

استودیو نیکسِس وظیفه پورت نسخه ایکس‌باکس 360 بازی Rise of the Tomb Raider را بر عهده دارد. این استودیو امروز با انتشار تصاویری از نسخه نسل هفتمی این بازی، نشان داد جلوه‌های ویژه Rise of the Tomb Raider در کنسول نسل هفتمی مایکروسافت به چه شکل است.

برای مقایسه گرافیک Rise of the Tomb Raider در کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، می‌توانید مقایسه تصویری این دو نسخه را در کنار یکدیگر مشاهده و خودتان در قسمت نظرات در رابطه با تفاوت‌های این دو نسخه نظر دهید. به خاطر داشته باشید که تصاویر قسمت بالا متعلق به نسخه ایکس‌باکس وان و تصاویری که در قسمت پایین قرار دارند، متعلق به نسخه ایکس‌باکس 360 بازی است:

Rise of the Tomb Raider (1) Rise of the Tomb Raider (2)

برای مشاهده تصاویر بیشتر و مقایسه این دو نسخه در کنار یکدیگر، می‌توانید به منبع مراجعه کنید.

بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اگر دو نمایش جدید این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده