نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: تریلر نسخه HD بازی Leo's Fortune برای پلی‌استیشن 4

بازی فوق‌العاده زیبا و دوست داشتنی Leo's Fortune که پیش از این بر روی دستگاه‌های قابل حمل منتشر شده بود، برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر و تماشای تریلر نسخه پلی‌استیشن 4 بازی همراه باشید.

بازی Leo's Fortune، ساخته استودیو 1337 و سنری، که قبلا بر روی موبایل و تبلت منتشر شده بود، در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور)، برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. اندرس هجدنبرگ، طراح بازی با اعلام این خبر و قرار دادن تریلر نسخه پلی‌استیشن 4 بازی در وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ، گفت:

ما یک تیم کوچکی از ۳ بازی‌ساز مستقل هستیم که در شهر گوتنبرگ در کشور سوئد زندگی‌ می‌کنیم. من خودم پیش از اینکه وارد صنعت بازی‌های مستقل شوم، در استودیو دایس طراح ارشد بازی Battlefield 2 بودم. دلیل اینکه تصمیم گرفتم از استودیوهای بزرگی‌ که بازی‌های بزرگ می‌سازند خارج شوم و وارد ساخت بازی‌های مستقل شوم این بود که در استودیوهای بزرگ، شما نمی‌توانید بر طبق سلایق شخصی‌ خود و با دید خلاقانه و توجه بسیار زیاد به جزئیات، بازی بسازید. با هر بازی‌ای که ما منتشر می‌کنیم، سعی‌ داریم نو آوری جدیدی به ژانرهایی که دوست داریم اضافه کنیم. Leo's Fortune، برداشت ما از یک بازی پلتفرمر کلاسیک است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

وی در ادامه افزود:

ما با قرار دادن المان‌های کلاسیک سبک پلتفرمر و اضافه کردن معماهای مبتنی‌ بر فیزیک، مناظر و شخصیت‌های با دست طراحی شده و یک داستان تازه این بازی را ساختیم. در Leo's Fortune، شما کنترل شخصیتی به نام لئوپولد را بر عهده دارید که به دنبال پیدا کردن طلایش است که به سرقت رفته است. در طول راه، شما با برخی‌ از بستگان لئو مثل عمو سرگی و پسر خاله ویکتور هم مواجه می‌شوید.

ما امیدواریم که هنگامی که شما در حال انجام بازی یا دیدن تریلر هستید، توجهی‌ که ما به جزئیات کردیم و تلاشی را که برای ساخت بازی انجام دادیم، متوجه شوید. اکثر بازی‌های سبک پلتفرمر، از تکسچرهای تکراری استفاده می‌کنند و ما تصمیم گرفتیم که در این بازی این کار را انجام ندهیم. ما تصمیم گرفتیم که به خودمان سختی بدهیم تا بتوانیم یک تجربه منحصر به فرد را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم. هر مرحله بازی، یک عکس بسیار بزرگ پانوراما است که ما خودمان ساختیم. ما حتی برای ساخت Leo's Fortune، موتور مخصوص خودمان را از ابتدا ساختیم. ما می‌توانستیم بازی را با استفاده از ابزارهایی که در دسترس بود و بسیاری از سازندگان از آنها برای ساخت بازی‌های پلتفرمر استفاده می‌کنند، استفاده کنیم اما این کار را نکردیم.

در انتها هجدنبرگ گفت:

بازی طوری طراحی شده است که از لحاظ کیفیت با بازی‌های کنسولی رقابت می‌کند. Leo's Fortune ابتدا برای دستگاه‌های موبایل منتشر شد و با بردن جوایز بسیار زیاد، سطح انتظارات را از بازی‌های موبایل بالا برد. همچنین ما تصمیم گرفتیم که بازی را به صورت رایگان منتشر نکنیم تا از پخش تبلیغات آزار دهنده جلوگیری کنیم. این تصمیم، با توجه به بازار کنونی‌ بازی‌های موبایل، تصمیم بسیار سخت و با ریسک بسیار بالایی بود. بازی Leo's Fortune بر روی کنسول پلی‌استیشن 4، با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد و ما از اعلام این خبر بسیار به خودمان افتخار می‌کنیم.

نظر شما در رابطه با این بازی پلتفرمر دوست داشتنی چیست؟ آیا شما بازی را بر روی موبایل تجربه کرده‌اید و آیا Leo's Fortune را برای کنسول خود تهیه خواهید کرد؟

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده