نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

طراح محیط ها و نورپردازی بازی The Order: 1886 به تیم تولید Uncharted 4 پیوستند

استودیو ناتی داگ در راستای استخدام افراد نخبه برای تولید بازی‌های خود، اخیرا دیوید بادلانگ و هوان تِرَن، طراح محیط‌ها و نورپردازی بازی The Order: 1886 را برای روزهای پایانی روند تولید بازی Uncharted 4: A Thief's End استخدام کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی The Order: 1886 از نظر ویژگی‌های بصری یکی از زیباترین بازی‌های نسل هشتم تا امروز به حساب می‌آید. ناتی داگ که همیشه افراد بااستعداد را برای تولید بازی‌های خود استخدام می‌کند، اخیرا طراح محیط‌ها و تکنولوژی نورپردازی این بازی را استخدام کرده است.

در بازی The Order: 1886 بادلانگ طراح ارشد محیط‌های بازی و تعدادی از مراحل آن بوده است. از طرفی دیگر ترن مسئول طراحی نورپردازی بازی، شخصیت‌های و صحنه‌های سینمایی از جمله مرحله بیمارستان وایت‌چَپِل بوده است.

در حالی که در روزهای پایانی تولید بازی آنچارتد ۴ هستیم، ناتی داگ قرار است از استعداد این دو نفر برای هرچه زیباتر کردن بازی خود استفاده کند.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End که آخرین ماجراجویی‌های دریک در این مجموعه قدیمی را به بازیکنان نشان خواهد داد، در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید اطلاعات جدید منتشرشده از این بازی و دلیل ناتی داگ برای تولید بسته الحاقی برای بازی Uncharted 4 را هم از طریق زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده