نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم The Gamechangers، داستان جدال حقوقی راک‌استار را به تصویر می‌کشد

چندی پیش شبکه بی‌بی‌سی انگلستان خبر از ساخت فیلمی مستند گونه از داستان دعوای حقوقی استودیو راک‌استار و جک تامپسن به نام The Gamechangers داده بود. امروز اولین تریلر از این فیلم منتشر شد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

زمانی‌ بود که شنیدن نام جک تامپسن برای گیمرها، با حس ترس، خشم و نفرت مصادف بود! وی دشمن شماره یک صنعت بازی‌سازی به شمار می‌آمد که هیچ مانعی نمی‌توانست جلوی راه وی را برای رسیدن به هدفش که نابود کردن صنعت بازی‌سازی بود، بگیرد. این مبارزه وی با صنعت بازی‌سازی تا زمانی‌ که به دلیل توهیناتش در دادگاه، پروانه‌ وکالتش برای همیشه باطل شد، ادامه داشت. در زمان مبارزه وی با صنعت بازی‌های ویدیویی، هدف شماره یک او، بازی Grand Theft Auto بود. همین مساله باعث شد که تهیه کنندگان شبکه بی‌‌بی‌سی انگلستان، به فکر ساخت فیلم تلویزیونی مستند گونه‌ای از این داستان بیفتند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

با اینکه در نگاه اول به نظر می‌رسد که این فیلم خیلی‌ هیجان انگیز نخواهد بود، اما به دلیل حضور هنرپیشگان معروفی مانند دانیل ردکلیف در نقش سم هاوزر، یکی‌ از مؤسسین کمپانی راک‌استار و بیل پکستون در نقش تامپسن، به نظر می‎رسد که این فیلم برای طرفداران بازی‌های ویدیویی جذاب باشد. دانیل ردکلیف بیشتر برای ایفای نقش هری پاتر شناخته می‌شود و پکستون نیز یکی‌ از هنرپیشگان کهنه‌کار هالیوود به حساب می‌آید.

چندی پیش نیز استودیو تیک‌تو که صاحب راک‌استار است از شبکه بی‌‌بی‌سی به دلیل استفاده کردن از نام‌های تجاری ثبت شده توسط راک‌استار در این فیلم، شکایت کرده بود. آنها در توضیح این شکایت گفته بودند که می‌خواهند مطمئن شوند که شبکه بی‌‌بی‌سی در این فیلم غیر رسمی‌ به طور اشتباه از علامات تجاری ثبت شده توسط این کمپانی استفاده نکند. همین کار تیک‌تو، باعث شده که عطش طرفداران برای دیدن فیلم بیشتر شود.

فیلم The Gamechangers در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)  از شبکه بی‌‌بی‌سی ۲ انگلستان پخش خواهد شد.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده