نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تاریخ برگزاری نمایشگاه QuakeCon 2016 اعلام شد

نمایشگاه QuakeCon که به صورت اختصاصی برای نمایش بازی‌های کمپانی زِنیمَکس و شرکت‌های زیرمجموعه آن مانند بتسدا و id Software برپا می‌شود، سال آینده مجددا قرار است در هتل هیلتون آناتوله ایالت تگزاس برگزار شود. با زومجی و اطلاعاتی از زمان برگزاری این نمایشگاه همراه باشید.

کمپانی زمینکس سال آینده بیستمین سالگرد برگزاری نمایشگاه QuakeCon را جشن می‌گیرد. براساس اطلاعات منتشرشده توسط مسئولان این مراسم، حدود ۱۲ هزار نفر در نمایشگاه سال آینده شرکت خواهند کرد.

درهای نمایشگاه QuakeCon همیشه به روی علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی به صورت رایگان باز است. با این حال، افرادی که دوست دارند در نمایش‌های ویژه شرکت کنند، باید بلیط مخصوص این مراسم را خریداری کنند. اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت بلیط‌های سال آینده، نزدیک به برگزاری این نمایشگاه اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندانی که توانایی حضور در QuakeCon سال آینده را دارند، می‌توانند از همین حالا اتاق خود را در هتل هیلتون رزرو کنند. قیمت هر شب اقامت در این هتل که سرویس‌های ویژه‌ای دارد، حدود ۱۷۰ دلار است.

نمایشگاه QuakeCon سال ۲۰۱۶ در تاریخ ۴ آگوست (چهارده مرداد سال ۱۳۹۵) سال آینده میلادی آغاز و در تاریخ ۷ آگوست (هفده مرداد) پایان می‌يابد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده