نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Borderlands پاییز امسال به لیست بازی های ایکس‌باکس وان اضافه می شود

دارندگان کنسول‌های نسل هشتم با مجموعه‌ی Borderlands: The Handsome Collection توانستند طعم دو قسمت آخر این سری بازی‌ را روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بچشند. در این بین، قسمت اول بازی Borderlands غایب بزرگی بود که به لطف قابلیت  Backwards Compatibility، این بازی پاییز امسال به کنسول ایکس‌باکس وان خواهد آمد.

قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 در کنسول ایکس‌باکس وان، باعث شده بازی‌های محبوب زیادی مجددا راه خود را به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت باز کنند.

به لطف این قابلیت، پاییز امسال دارندگان این کنسول می‌توانند قسمت اول بازی Borderlands را روی ایکس‌باکس وان تجربه و از تجربه مجدد این بازی در نسل هشتم لذت ببرند.

با نگاهی اجمالی به لیست درخواست‌های پر تعداد طرفداران مبنی بر آمدن بازی‌های ایکس‌باکس 360 به ایکس‌باکس وان، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار بازی‌های دیگری مانند Halo 3, Halo Wars و Fable 2 در کنسول نسل هشتمی مایکروسافت باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید قسمت اول بازی بوردرلند را مجددا در کنسول نسل هشتمی خود تجربه کنید؟

متاسفانه تا زمان بازسازی مجدد قسمت اول بازی Borderlands  که با این خبر کمی غیرممکن به نظر می‌رسد، دارندگان کنسول پلی‌استیشن تنها می‌توانند از بازی Borderlands: The Handsome Collection لذت ببرند. این مجموعه شامل دو بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel است و در تاریخ ۲۴ مارس (چهارم فروردین ۱۳۹۴) برای دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت عرضه شد. علاوه بر بهینه‌سازی‌های فراوانی که روی گرافیک بازی صورت گرفته، تمام بسته‌های الحاقی دو بازی به صورت رایگان در این مجموعه قرار دارند.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده