نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

بازی The Beginner's Guide از سازندگان The Stanly Parable این هفته منتشر می‌شود

دیوی ریدن، یکی‌ از سازندگان بازی تحسین شده The Stanley Parable امروز اعلام کرد که The Beginner's Guide، نام بازی بعدی وی خواهد بود و بازی در هفته جاری منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی The Stanley Parable که یک بازی مستقل (Indie) بود در زمان انتشارش توانست به موفقیت عظیمی‌ دست پیدا کند. بازی که چیزی مابین یک فیلم و یک بازی ویدئویی بود، توانست نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را جلب کند. حال دیوی ریدن، یکی‌ از سازندگان بازی، اثر بعدی خود را معرفی‌ کرد. این بازی جدید که راهنمای مبتدیان (The Beginners Guide) نام دارد، هفته جاری برای پلتفرم‌های مک و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. ریدن درباره بازی جدید خود گفت:
راهنمای مبتدیان، یک بازی داستانی اول شخص است که برای پلتفرم‌های مک و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. به غیر از این من نمی‌توانم تا زمان انتشار بازی، اطلاعات زیادی درباره آن‌ به شما بدهم.
پس از گفتن این صحبت‌ها، وی لینکی‌ به سایت رسمی‌ بازی برای طرفداران قرار داد و تصاویری نیز از بازی منتشر کرد.در انتها ریدن افزود که این بازی یک محصول از استودیو گالاکتیک کافه (استودیویی که وظیفه ساخت The Stanley Parable را بر عهده داشت) نخواهد بود زیرا ویلیام پیو، طراح بازی The Stanley Parable در ساخت بازی راهنمای مبتدیان نقشی‌ نداشته است. پیو در حال حاضر با کمک جاستین رویلند، سازنده انیمیشن ریک و مورتی، در حال کار بر روی یک بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی است. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده