نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

تاریخ انتشار دقیق بازی Hitman و قسمت های دیگر آن مشخص شد

بازسازی مجدد بازی Hitman که ابتدا قرار بود اواخر پاییز امسال منتشر شود، تا ماه مارس سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد. استودیو IO Interactive به تازگی تاریخ انتشار دقیق قسمت اول و اپیزودهای دیگر این بازی را اعلام کرده که در ادامه می‌توانید به مشاهده جزئیات بپردازید. با زومجی همراه باشید.
همان‌طور که در گذشته به اطلاع‌تان رساندیم، بازی Hitman در زمان عرضه به صورت یک بازی کامل عرضه نخواهد شد و سازندگان طی سال ۲۰۱۶، با انتشار بروزرسانی این بازی را کامل خواهند کرد. البته تا پایان سال ۲۰۱۶ و انتشار تمام ماموریت‌ها و جمع‌بندی داستان، شاهد انتشار نسخه فیزیکی بازی که شامل تمام ماموریت‌هاست، نخواهیم بود. در تاریخ ۱۱ مارس (بیست و یکم اسفند)، شاهد انتشار قسمت اول بازی Hitman خواهیم بود. در نخستین قسمت بازسازی مجدد بازی هیتمن، بازیکنان در شش ماموریت داستانی، به شهرها و کشورهای پاریس، اِسپیِنزا و مراکش سفر خواهند کرد. استودیو IO Interactive همچنین اعلام کرده در حالت «Contracts» بازی، کاربران به ۸۰۰ هدف مهم برای به قتل رساندن آن‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. پس از آن، در ماه‌های آوریل، می و ژوئن سال ۲۰۱۶ (از اواسط ماه فروردین تا پایان ماه خرداد)، شاهد اضافه شدن ماموریت‌ها و مکان‌های جدید به بازی خواهیم بود. IO Interactive در وب‌سایت رسمی بازی هیتمن در رابطه با محتویات کلی این بازی گفته‌ است:
هر منطقه جدید شامل ماموریت، حرکات، قرارداد، سلاح، روش‌های جدید برای کشتن هدف و البته لباس‌های جدید برای تغییر ظاهر مامور ۴۷ خواهد بود. در ماه آوریل، بازیکنان به کشور تایلند، در ماه می به آمریکا و در انتها در ماه ژوئن به کشور ژاپن سفر خواهند کرد.
Hitman_2015_08-10-15_001 بازی Hitman ابتدا قرار است به صورت دیجیتالی منتشر شود. کاربران با پرداخت ۶۰ دلار، به تمام محتویات بازی نظیر نسخه آزمایشی (این نسخه تنها برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود) و تمام ماموریت‌ها و مکان‌های جدید دسترسی خواهند یافت. اگر علاقه‌ای به پرداخت ۶۰ دلار برای یک بازی تمام نشده ندارید، می‌توانید با پرداخت مبلغ ۳۵ دلار بسته «Intro Pack» این بازی را خریداری کنید. این بسته به بازیکنان اجازه دسترسی به محتویات روز اول بازی را خواهد داد. پس از تجربه قسمت اول، اگر تصمیم گرفتید بازی خود را به محصول کامل ارتقا دهید، باید ۳۰ دلار دیگر پرداخت کنید. همان‌طور که حتما متوجه شدید، بازیکنانی که از ابتدا به IO Interactive اعتماد نکنند، نسبت به کاربران دیگر باید ۵ دلار پول بیشتری پرداخت کنند. نسخه جدید سری بازی‌های Hitman که یک بازسازی مجدد نسبت به آن‌چه که در گذشته تجربه کردید به حساب می‌آید، در تاریخ ۲۱ اسفند برای برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده