نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

استودیو رایوت گیمز در حال کار بر روی یک بازی جدید است

استودیو رایوت گیمز، سازنده بازی League of Legends، در حال کار بر روی یک بازی کاملا جدید است و این خبر توسط رایان اسکات، طراح ارشد این استودیو تایید شده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
رایان اسکات، در جریان پرسش و پاسخی در توییتر به ساخت یک بازی جدید توسط رایوت گیمز اشاره کرد. یکی از طرفداران از وی در مورد ساخت بازی جدید سوال کرد و وی در پاسخ گفت:
فعلا هیچ خبر رسمی در این مورد ندارم ولی ما سعی می‌کنیم تا تعداد بازی‌های رایوت گیمز را گسترش دهیم.
این گفت و گو با پرسش یکی از طرفداران در مورد سبک بازی‌های در دست ساخت ادامه یافت که اسکات در این مورد اعلام کرد:
سبک‌های بسیار زیادی در بازی‌ها وجود دارند ولی ما توجه زیادی به این نکته نداریم و سعی می‌کنیم بر روی ساخت بازی‌های موفق تمرکز کنیم.
در ادامه یکی از افراد سوال کرد که آیا احتمال دارد بازی جدید شبیه به Hearthstone و یک اثر نسبتا کوچک باشد؟ که این سوال توسط رایان رد شد:
اثر مرموزی که در حال ساخت آن هستیم یک بازی کاملا مستقل و کامل خواهد بود.
البته پس از اتمام این پرسش و پاسخ، هنوز هم عده‌ای در مورد ساخت بازی جدید رایوت گیمز تردید داشتند و به همین دلیل یکی از طرفداران از اسکات خواست تا به شکلی واضح این خبر را تایید کند و وی نیز در پاسخ گفت:
اگر اتفاقات ناگواری رخ ندهد که به احتمال بسیار زیاد هم رخ نخواهد داد، می‌توانم اعلام کنم که بازی جدید در حال ساخت است.
به هر حال باید منتظر اخبار تکمیلی در مورد بازی جدید این استودیو باشیم که به لطف League of Legends محبوبیت زیادی در بین گیمر‌ها دارد. نظر شما در این مورد چیست؟ انتظار دارید بازی بعدی رایوت گیمز در چه سبکی ساخته شود؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده