نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تصاویر لو رفته از سر صحنه فیلمبرداری فصل ششم Game of Thrones

فیلمبرداری فصل ششم سریال بازی تاج و تخت آغاز شده است و همین باعث شده که عکاسان تیز‌بین، عکس‌های جالبی‌ را از صحنه فیلمبرداری فصل جدید این سریال تهیه کنند. جدیدترین عکس منتشر شده، رازی بزرگ را فاش می‌کند. با زومجی همراه باشید.
توجه: این خبر دارای اطلاعاتی‌ درباره سریال بازی تاج و تخت است که اگر شما هنوز فصل پنجم این سریال را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم خبر را نخوانید. پس از پایان فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت، سوالی‌ که ذهن بسیاری از طرفداران این سریال را به خود مشغول کرده بود، سرنوشت جان اسنو با بازی کیت هرینگتون بود. حدس و گمان‌های بسیار زیادی بر سر حضور و یا عدم حضور وی در فصل ششم این سریال بین طرفداران مطرح شد تا اینکه چندی پیش، انتشار عکسی‌ از سر صحنه فیلمبرداری فصل ششم این سریال، کیت هرینگتون را در لباس جان اسنو نشان داد و به نوعی‌ حضور وی در فصل ششم سریال تایید شد. وب‌سایت دیلی میل، با انتشار عکسی‌ از کیت هرینگتون در لباس جان اسنو سر صحنه فیلمبرداری فصل ششم سریال بازی تاج و تخت، وی را در حال صحبت با اعضای پشت صحنه سریال نشان داد. Jon Snow Jon Snow در آخرین قسمت فصل پنجم سریال، جان اسنو به دست اعضای نایت واچ زخمی شد و تماشاگران را از کشته شدن وی تقریبا مطمئن کرد. بسیاری از اعضای شبکه اچ‌بی‌او (شبکه سازنده سریال بازی تاج و تخت) و بازیگران فیلم، تایید کرده بودند که جان اسنو کشته شده و از این پس وی را در سریال نخواهیم دید. مایکل لومباردو، رئیس اچ‌بی‌او در جریان انجمن منتقدین تلویزیون در تابستان امسال در این‌باره گفته بود:
او مرده است. جان اسنو مرده است و مرده باقی خواهد ماند! مطمئن باشید جان اسنو مرده است!
بسیاری از طرفداران سریال تئوری‌های مختلفی‌ درباره اینکه وی چگونه می‌تواند زنده مانده باشد مطرح کرده بودند. فصل پنجم سریال نیز دقیقا همانجایی به اتمام رسید که آخرین کتاب منتشر شده به نام «آهنگی از یخ» نوشته جورج آر آر مارتین (نویسنده‌ای که سریال بر اساس کتاب‌های وی ساخته شده) پایان یافت. پس بنابراین طرفداران حتی با مراجعه به کتاب هم نمی‌توانند از سرنوشت جان اسنو آگاه شوند. کتاب بعدی جورج آر آر مارتین به نام «بادهای زمستان» که در آن‌ بالاخره طرفداران خواهند فهمید که چه بر سر وی آمده است، هنوز منتشر نشده است. با اینکه حتی با انتشار این عکس حضور جان اسنو در فصل ششم سریال توسط اچ‌بی‌او تایید نشده است (و به نظر می‌رسد به دلیل در هیجان نگاه داشتن طرفداران هرگز تایید نشود)، اطلاعات دیگری از بازیگران فصل ششم این سریال به طور رسمی‌ منتشر شده که دانستن آنها خالی‌ از لطف نیست. پیلو اسبک، بازیگر جدیدی است که در فصل ششم نقش ایورون گری‌جوی، عموی تئون را بر عهده می‌گیرد. همچنین جیمز فالکنر و فردی استروما هم به ترتیب در نقش‌های پدر و برادر سم حضور خواهند داشت. برن و هودور نیز پس از غیبت یک فصلی، دوباره به سریال باز خواهند گشت. همچنین ایان مک‌شین نیز به بازیگران سریال اضافه شده است اما اینکه وی چه نقشی‌ را بر عهده می‌گیرد، هنوز معلوم نیست. پخش فصل ششم سریال Game of Thrones از بهار سال ۲۰۱۶ و از طریق شبکه اچ‌بی‌او آغاز خواهد شد. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما دوست دارید که شخصیت جان اسنو دوباره به سریال بازگردد؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده