نویسنده: آریا کرنافی
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

معرفی بازی موبایل Mr.Jump: قهرمان جدید شما

به  Mr. Jump، قهرمان جدیدتان خوش آمد بگویید. آقای پرش به طور قاطع مهارت‌ها و عکس العمل‌های شما را به چالش خواهد کشید. با زومجی همراه باشید تا با هم نگاهی به این بازی داشته باشیم.

بدون شک یکی از بازی‌های چشم‌گیر، پرطرفدار و البته اعصاب خوردکن سال گذشته فلاپی برد بود. مردم غرق درآن شده بودند و بارها و بارها آن را بازی می‌کردند. بدون ذره ای خستگی برای کسب امتیاز بالاتر وقت می گذاشتند. تمامی تلاش آن‌ها این بود که کمی دورتر از دوستان خود رفته و امتیاز بیشتری کسب کنند. برای چندین ماه این مجموعه، انعکاس و تاثیر زیادی در فروشگاه نرم افزاری iOS داشت و در رسانه‌ها نیز، کاربران، سازندگان بازی و سایر ناشران را تحت تاثیر قرار داده بود اما پس از آن توسط خالق خود از روی مارکت  حذف شد و همچون آب روی آتش همه این هیاهو را خاموش کرد. بعد از آن بود که توسعه دهندگان به نتایج جالبی در مورد بازی‌های مورد علاقه مردم دست یافتند.

قطعا «آقای پرش» یک کپی شرافت‌مندانه از بازی مشهور فلاپی برد نیست اما بدون شک درون مایه ی خود را از آن الهام گرفته است

ما مطمئن نیستیم که Mr. Jump به دلیل وجود فلاپی برد، وجود داشته باشد. این که این گونه هست یا خیر را هنوز نمی دانیم! این نوع تجربه به هیچ وجه به این معنی نیست که حتما با فلاپی برد آغاز شده، اما قطعا «فلاپی برد» همچون الماسی درخشان در این سبک می‌درخشد. بازی‌های خود دونده سال‌ها است که دور و بر ما هستند، برخی از آن‌ها بسیار دشوار هستند. تعداد زیادی از آن‌ها شامل پریدن می‌شوند و تقریبا تمامی آن‌ها مستلزم داشتن مهارت دقیق و تمرکز برای عدم برخورد با موانع غیر منتظره و حفظ ریتم بازی است. Mr.Jump با داشتن تنها ۱۲ مرحله باید ساده ترین بازی دنیا باشد در حالی که این طور نیست. تنها کاری که شخصیت بازی از پس آن بر می‌آید پریدن است که کار سختی به نظر نمی‌رسد. انگشتتان را روی صفحه فشار دهید تا او بپرد. باید بدانید که هرچقدر طولانی‌تر انگشتتان را نگاه دارید میزان پرش او نیز بلندتر خواهد بود. با چندبار تست می‌توانید به نتیجه مطلوب برسید؛ آن‌گاه باید به این فکر باشید که کجا، چند متر بپرید؟ مرحله اول بازی سخت به نظر می رسد اما هرکسی می‌تواند با اندکی تمرین آن را به اتمام برساند. در مرحله دوم یک گزینه جدید به بازی اضافه می شود و آن قابلیت پرش زمانی که روی هوا هستید و آن هم فقط یک‌بار. همین باعث می‌شود بازی به طور قابل ملاحظه‌ای سخت‌تر شود. شما باید بدانید کجا فاصله زیاد خواهد شد تا از این قابلیت برای پرش طولانی‌تر استفاده کنید.

ption id="attachment_62886" align="alignnone" width="790"]آقای پرش
درعین حال که بازی به شدت ساده به نظر می رسد با یک پروسه پیچیده درگیر خواهید شد

Mr. Jump امده تا که یک موفقیت را تکرار کند. این بازی خیلی زود همه گیر شده و طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا جذب کرده است. این بازی پس از ۵ روز از انتشار خود بیش از ۵ میلیون دانلود را تجربه کرده است و این نشان دهنده میزان محبوبیت آن است. به تدریج می‌توانید مهارت و توانایی‌های خود را در طول بازی افزایش داده و به نقطه دلخواه خود برسید. لازم به ذکر است که موسیقی بازی در نوع خود بی نظیر بوده و به فضای کار تنوع بخشیده است. تمرکز و کنترل ذهن مهم‌ترین عناصر برای موفقیت در این بازی هستند. این بازی تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شده و سازندگان آن از احتمال ارائه نسخه اندرویدی  در آینده خبر داده اند. دانلود از فروشگاه اپل تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده