نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

کار ساخت نخستین بسته الحاقی بازی The Witcher 3 «تقریبا» به اتمام رسیده است

در جریان نمایشگاه PAX Prime 2015 در شهر سیاتل آمریکا، تِرَویس کِریت از استودیو سی‌دی پراجکت رد، در پنل اختصاصی این شرکت اطلاعات جدیدی را از بازی The Witcher 3: Wild Hunt و مهم‌تر از همه نخستین بسته الحاقی آن منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

کار ساخت نخستین بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt که با نام Heart of Stone شناخته می‌شود، تقریبا به اتمام رسیده و بر اساس صحبت‌های کریت، این محتوای اضافی شکل بسیار خوبی به خود گرفته است. بسته الحاقی Heart of Stone قرار است اوایل پاییز امسال منتشر و بیش از ۱۰ ساعت محتوای جدید را در اختیار کاربران این بازی قرار دهد.

در این پنل، زمانی که یکی از طرفداران از کریت پرسید آیا سی‌دی‌ پراجکت رد روزی بازی کارتی گوئنت را به صورت جداگانه عرضه خواهد کرد یا خیر، وی در پاسخ گفت این درخواست را به گوش سازندگان می‌رساند، اما طی روزهای آتی، قرار است اخبار هیجان‌انگیزی برای طرفداران این بازی کارتی منتشر شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما این اخبار هیجان‌انگیز در رابطه با بازی گوئنت می‌تواند چه چیزی باشید؟

بازی The Witcher 3: Wild Hunt، جدیدترین محصول سی‌دی پراجکت رد از مجموعه بازی‌های ویچر، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. پس از انتشار Heart of Stone، علاقه‌مندان می‌توانند منتظر دومین بسته الحاقی این بازی با نام Blood & Wine باشند که ۲۰ ساعت محتویات جدید را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده