نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Star Wars: Battlefront قابلیت انتخاب سرور نخواهد داشت

مانند مجموعه بازی‌های Battlefield، برخی از کاربران تصور می‌کردند بازی Star Wars: Battlefront هم در بخش آنلاین دارای قابلیت انتخاب سرور از میان سرورهای بسیار زیاد بازی خواهد بود. ظاهرا این قضیه در Battlefront اتفاق نخواهد افتاد و شاهد وجود این قابلیت در بازی جدید استودیو دایس نخواهیم بود.

به جای انتخاب سرور، بازی Star Wars: Battlefront در بخش آنلاین از سیستمی بهره می‌برد که به صورت خودکار مسابقات را برای بازیکنان پیدا می‌کند.

قابلیت انتخاب سرورها، یکی از خصوصیات اصلی بخش آنلاین مجموعه بازی‌های Battlefield، یکی دیگر از محصولات دایس است. با این خصوصیت بازیکنان می‌توانستند با بررسی سرورها و پیدا کردن بهترین سرور برای واردشدن به مسابقات، از این قابلیت بهره ببرند.

متاسفانه جدا از این خبر، دایس اعلام نکرده قابلیت مسابقات خصوصی در بازی Star Wars: Battlefront وجود خواهد داشت یا خیر. علاوه بر این، هنوز قابلیت واردشدن به مسابقات دوستان در این بازی تایید نشده است.

در راستای اخبار مربوط به این بازی، روز گذشته مطلع شدیم اوایل پاییز امسال شاهد انتشار نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront خواهیم بود. نسخه آزمایشی این بازی شامل حالت Walker Assault که ۴۰ بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone خواهد بود.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید تریلر بازی Star Wars: Battlefront در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده