نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

مراسم اسکار ۲۰۱۶ دو مجری خواهد داشت

دیوید هیل، تهیه کننده اسکار، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی داشت، این خبر را که مجریان اسکار ۲۰۱۶ بیش از یک نفر خواهند بود، تأیید کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دیوید هیل، تهیه کننده مراسم اسکار در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی داشت اعلام کرد که مجریان اسکار ۲۰۱۶ بیش از یک نفر خواهند بود. وی درباره این خبر گفت:

مطمئناً مراسم اسکار ۲۰۱۶ بیش از یک مجری خواهد داشت. اگر بخواهم دقیق بگویم دو مجری وظیفه برگزاری این مراسم را بر عهده دارند. دو نفر همیشه بهتر از یک نفر است.

وی در ادامه از نام بردن این دو مجری خودداری کرد. اخیرا شایعاتی منتشر شده که خبر از ایفای این مراسم توسط زوج کمدی تینا فی و امی پوهلر یا زوج کریستن ویگ و ویل فرل می‌دهد.

آخرین باری که مراسم اسکار توسط دو مجری برگزار شد، سال ۲۰۱۱ بود که اجرای این مراسم بر عهده آن هاتاوی و جیمز فرانکو بود. اجرای این دو با واکنش مثبت طرفداران و منتقدین روبرو نشد.

مراسم اسکار ۲۰۱۶، در تایخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ (۹ اسفند ۱۳۹۴) از شبکه ای‌بی‌سی آمریکا پخش خواهد شد. به نظر شما چه زوجی برای ایفای این مراسم مناسب هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده