نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

بازیگران اصلی فیلم علمی-تخیلی The Titan مشخص شدند

سم وورثینگتون و راث ویلسون، به عنوان بازیگران اصلی فیلم علمی-تخیلی The Titan معرفی شدند. فیلم‌برداری این فیلم از ۱۸ ژانویه با کارگردانی لنارت روف توسط استودیو‌های اتومتیک و ۴۲، آغاز خواهد شد. با جزییات مطلب همراه زومجی باشید.

این فیلم بر اساس داستانی از آرش عامل، که توسط مکس هارویتز بازنویسی شده ساخته می‌شود و اتفاقات آن در آینده‌ای نزدیک که گروهی نظامی برای بررسی جهش‌های ژنتیکی انسان به فضا فرستاده می‌شوند جریان دارد و قرار است تجربه‌ای متفاوت در سبک علمی-تخیلی ارایه دهد.

Titan1

سم وورثیگتون که سابقه بازی در فیلم‌های Avatar و Clash of Titans را در کارنامه خود دارد و اخیرا هم کار خود را در فیلم The Shack تمام کرده، پس از اتمام فیلم‌برداری فیلم‌های Everest و فیلم جدید مل گیبسون به نام Hacksaw Ridge، به جمع بازیگران The Titan اضافه خواهد شد و پس از آن هم خود را آماده بازی در ادامه فیلم Avatar خواهد کرد که تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است.

راث ویلسون هم که برنده جایزه گولدن گلوب برای ایفای نقش در سریال The Affair شد، چندین بار هم کاندید کسب جوایز معتبری برای بازی در فیلم‌های Constellations و مینی سریال Jane Eyre شده است و در فیلم The Titan هم بازیگر نقش اول زن خواهد بود.

آرش عامل، که فیلم بر اساس داستانی از او ساخته می‌شود، در مورد The Titans گفت:

این فیلم روایتگر یک داستان عاشقانه در بحبوحه یک جستجوی فضایی است و جهانی مملو از ترس و شگفتی را نمایش می‌دهد. من در جریان فیلم Brian&Ben با تیم سازنده این فیلم آشنا شدم و خوشحالم که افرادی مثل وورثینگتون و ویلسون هم ما را یاری خواهند کرد تا تحت نظر کارگردان بزرگی مثل روف شاهد یک اثر عالی باشیم.

کاوانا جونس، مدیر استودیو اتومتیک هم اظهار نظر جالبی در مورد این فیلم داشته است:

وقتی آرش برای اولین بار چنین ایده‌ای را با من مطرح کرد، واقعا هیجان زده شدم و به طور حتم ترکیب این ایده با توانایی‌های کارگردانی روف و هنرنمایی وورثینگتون و ویلسون، یک فیلم عالی را تولید خواهد کرد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که سرانجام فیلم The Titan چه خواهد شد و وعده‌هایی که تیم سازنده داده تا چه حد عملی خواهد شد.

منبع: ComingSoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده