نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰

سازندگان سری Burnout به دنبال ریمستر و باز‌سازی بازی‌های قبل نیستند

اخیرا شاهد بودیم که طرفداران بازی رانندگی Burnout از کرایتریون گیمز درخواست باز‌سازی این بازی را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان داشتند که استودیو سازنده احتمال ساخت این اثر را رد کرده است. با زومجی همراه باشید.
صفحه توییتر استودیو کرایتریون گیمز از مدت‌ها پیش شاهد سوالات زیاد طرفداران در مورد احتمال باز‌سازی بازی Burnout برای کنسول‌های فعلی بود و به همین دلیل سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا پاسخ این طرفداران را بدهند که البته برای آن‌ها ناراحت کننده خواهد بود:
این اولین بار نسیت که ما شاهد سوالات این‌چنینی هستیم، ولی شاید بازسازی Burnout ایده جالب و سود‌آوری باشد، ولی با این حال ترجیح می‌دهیم بر روی ساخت بازی‌های جدید‌تر و حتی بهتر تمرکز کنیم.
شاید این خبر کمی برای طرفداران سری Burnout ناراحت‌کننده باشد، ولی به نظر می‌رسد که استودیو کرایتریون گیمز در این مورد تصمیم درستی اتخاذ کرده و همین امر باعث می‌شود تا بازی بعدی این استودیو، که یک پروژه فوق‌العاده خواهد بود، حتی از سری Burnout هم لذت بخش‌تر باشد. البته کاربران کنسول ایکس‌باکس وان به احتمال زیاد و به لطف قابلیت Backward Compatibility بازی Burnout Paradise را بر روی کنسول‌های خود تجربه خواهند کرد. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده