نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

مایکروسافت: بازی Scalebound فروش ایکس باکس وان در ژاپن را افزایش خواهد داد

اگرچه مایکروسافت برای فروش کنسول ایکس‌باکس وان در کشور ژاپن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، اما ماساشی اینوئه، مدیر تبلیغات برند ایکس‌باکس در ژاپن عقیده دارد با انتشار بازی Scalebound، فروش این کنسول در این نقطه از جهان افزایش خواهد یافت. با زومجی همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با اینوئه انجام شده، زمانی که از وی در رابطه با افزایش فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن با انتشار بازی Scalebound پرسیده شد، وی گفت:
اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که Scalebound قطعا فروش ایکس‌باکس وان را افزایش خواهد داد. نه تنها این بازی در انحصار ایکس‌باکس است، بلکه استودیو پلاتینوم گیمز و بازی‌های این شرکت در ژاپن طرفداران زیادی دارد. بنابراین با نمایش‌های شگفت‌انگیز بازی، اعتقاد دارم Scalebound هیجان زیادی را به قلب مخاطبان خواهد آورد. بی‌صبرانه منتظر انتشار این بازی هستیم.
بازی Scalebound توسط هیدکی کامیا، کارگردان سرشناس صنعت بازی‌های ویدیویی کارگردانی می‌شود. کامیا در گذشته گفته بود با این بازی، هدف وی ارائه «تجربه‌های جدید در گیم‌پلی بازی» است:
در طول تاریخچه پلاتینوم گیمز و دوران کاری خودم، تا به حال بازی‌ای مانند Scalebound تولید نکردیم. هدف اصلی من با Scalebound تولید یک تجربه‌ی کاملا جدید نسبت به بازی‌های دیگری که ساختم است. در پلاتینوم گیمز سعی داریم تجربه جدیدی را در گیم‌پلی بازی به مخاطبان ارائه دهیم و همین مسئله، چالش زیادی را برای من ایجاد کرده است.
نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما بازی Scalebound می‌تواند فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن را با افزایش چشم‌گیری رو به رو کند؟ بازی Scalebound تعطیلات سال نو میلادی ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی را از گیم‌پلی، داستان و خصوصیات این بازی از اینجا و اینجا به دست آورید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده