نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

چهره‌ متفاوت نیتن دریک در طراحی‌های اولیه

ناتی‌داگ در زمان ساخت اولین نسخه‌ی Uncharted، ظاهری بسیار متفاوت را برای نیتن دریک، شخصیت محبوب و اصلی سری، در نظر داشته؛ ظاهری که شاید بیشتر مناسب پویانمایی‌های شاد باشد تا یک بازی شاخص و ماجراجویانه‌ی پلی‌استیشن. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.
جاش شِر (Josh Scherr)، نویسنده‌ی فعلی و پویانمای سابق ناتی‌داگ، به‌تازگی در گفت‌وگو با ورج به توضیحاتی درباره‌ی طراحی‌های اولیه‌ی نیتن دریک، قهرمان سری Uncharted، پرداخت. وی با اشاره به ویدئوی معرفی بازی، گفت:
آن نسخه از دریک که در ویدئو دیده می‌شود، تا اندازه‌ای با الهام گرفتن از جانی ناکسویل (نام هنری فلیپ جان کلپ، نویسنده، بازیگر، بدل‌کار و کمدین آمریکایی) طراحی شده و از چهره‌ای اغراق‌شده، مشابه نمونه‌های ارائه‌شده در آثار دریم‌ورکس، بهره می‌برد.
Natan Drake's prototype based on Knoxville نمونه‌ای از طراحی‌های اولیه نیتن دریک
در این میان، طرفداران نیتن حتماً خوشحال هستند که این ایده به نفع نیتن فعلی، که چهره‌ای جدی‌تر و واقع‌گرایانه‌تر دارد، کنار گذاشته شد. یادآوری می‌کنیم که نسخه‌ی کالکشن Uncharted قرار است در ۱۷ مهرماه به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. این نسخه، سه‌گانه‌ی بازسازی‌شده‌ی Uncharted را به‌علاوه‌ی بخش چند نفره‌ی آزمایشی Uncharted 4، که در  آذرماه برای بازیکنان راه‌اندازی می‌شود، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. البته در این بین، Golden Abyss در این مجموعه وجود نخواهد داشت. منابع: TheVerge و IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده