// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

صحبت‌های ادریس البا راجع به نقش منفی خود در فیلم سینمایی Star Trek Beyond

ادریس البا ستاره‌ی فیلم سینمایی Prometheus و سریال تلویزیونی The Wire چندی پیش به صورت رسمی تایید کرد که قرار است نقش منفی فیلم سینمایی Star Trek Beyond را بر عهده بگیرد. حال با گذشت چندین ماه از تولید فیلم این بازیگر بریتانیایی توضیحات بیشتری راجع به نقش خود ارائه داده است. با زومجی همراه شوید.
طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت ام‌تی‌وی، البا توضیح داد که نقش او ایده‌ها و درهای جدیدی را برای این مجموعه باز می‎‌کند. او در این باره گفت:
سایمون پگ (که یکی از نویسندگان فیلم‌نامه است) و اعضای تیم واقعا برای کاراکتر من سفری بسیار جالب و پیچیده‌ای تدارک دیده‌اند. فکر می‌کنم اگر بگویم هیچ‌گاه پیش از این مرا در چنین نقشی ندیده‌اید اغراق آمیز نباشد. من فکر می‌کنم سری Star Trek همیشه وقتی که قضیه ساخت یک نقش منفی در میان باشد به شدت به خود افتخار می‌کند. البته شکی نیست که نقش‌های منفی این سری همیشه یک هدف واحد و کلیشه‌ای دارند که آن نابودی دنیاست اما در این نسخه‌ می‌توان گفت پیچیدگی بسیار ظریفی به نقش من داده شده است. به طور کلی شخصیت من روند رشد بسیار هیجان انگیزی را دنبال خواهد کرد که فکر می‌کنم برای این مجموعه به شدت نوآورانه و جدید باشد اما با این حال هنوز آن حالت آدم بده‌ی قدیمی و کلاسیک را با خود به همراه دارد.
فیلم سینمایی Star Trek Beyond، سومین فیلم ساخته شده از این مجموعه‌ی محبوب از زمان اکران نسخه‌ی اول و ریبوت دنیای آن طی سال ۲۰۰۹ میلادی بوده که هم اکنون مراحل تولید خود را طی می‌کند. این فیلم قرار است توسط جاستین لین که پیش از این وظیفه‌ی کارگردانی سری Fast and Furious را بر عهده داشته هدایت شود و بازیگرانی همچون زاکاری کوینتو، کارل اوربن، زوئی سالدانا و جان چو در آن ایفای نقش خواهند کرد. تاریخ اکران فیلم نیز برای یکم مرداد ماه سال آینده برنامه ریزی شده است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده