کارمند سابق راک استار: بحث ساخت نسخه پیسی بازی Red Dead Redemption هرگز جدی نبود
کریس رابرتس، مدیر ساخت بخش چندنفره بازی Red Dead Redemption، صحبتهای جالبی در مورد نسخه رایانههای شخصی این بازی انجام داده که میتوانید در ادامه مطلب زومجی آنها را مطالعه کنید.
کریس رابرتس پس از جدا شدن از راکاستار در حال همکاری با استودیو دیبریک گیمز برای ساخت بازی H1Z1 است. وی اخیرا در کانال رسمی خود به صورت زنده با طرفداران صحبت کرده و در این میان اعلام کرد که راکاستار هرگز تمایلی برای عرضه نسخه رایانههای شخصی بازی Red Dead Redemption نداشته است:
تا جایی که به یاد دارم راکاستار هرگز تمایلی برای عرضه نسخه رایانههای شخصی بازی Red Dead Redemption نداشت و این امر در مورد بازیهای دیگر این شرکت هم صدق میکند و من از اینکه GTA V برای رایانههای شخصی عرضه شد بسیار شگفتزده شدم.وی در ادامه صحبتهای خود اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption توسط یک رایانهشخصی و در محیط win32 ساخته شده ولی اولویت راکاستار همواره عرضه نسخههای کنسولی پلیاستیشن 3 و ایکسباکس 360 بازی بوده است و حتی بحث جدی هم در مورد پورت نسخه رایانههای شخصی صورت نگرفته است. منبع: VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده