نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

تاخیر بازی Uncharted 4 به بهار ۲۰۱۶ برای «ارائه یک پایان بی نظیر» بوده است

اوایل ماه مارس، استودیو ناتی داگ اعلام کرد تاریخ انتشار بازی Uncharted 4: A Thief's End از تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۵ به اوایل سال ۲۰۱۶ تغییر پیدا کرده است. استودیو سازنده بازی اعتقاد دارد که این تاخیر برای ارائه یک پایان بی‌نظیر بوده است.
طی مصاحبه اخیری که با نِیل دراکمَن، مدیر نوآوری و نویسنده بازی آنچارتد ۴ انجام شده، وی گفته است دلیل اصلی این تاخیر «دیدگاه جاه‌طلبانه ناتی داگ برای ارائه یک پایان بی‌نظیر» بوده است:
حتی توضیح دادن در رابطه با پایان بازی بسیار زیبا است. با این حال نمی‌توانم هیچ چیزی را در این رابطه فاش کنم. در داستان بازی اتفاقی افتاد که به کمی کار بیشتر احتیاج داشت. ما می‌توانستیم از کیفیت این پایان کم و بازی را در زمان مقرر عرضه کنیم.
براساس صحبت‌های دراکمن، اگرچه ایجاد تاخیر در عرضه بازی «تصمیم بسیار سختی» بوده، اما انگیزه آن‌ها برای ارائه محصولی که انتظارات بالای طرفداران را برآورده کند برای تیم آن‌ها بسیار حیاتی بوده است:
تاخیر در عرضه بازی قطعا طرفداران را نااُمید می‌کرد، اما این آخرین ماجراجویی نیتن دریک است. بنابراین برای ارائه یک پایان بی‌نظیر برای سفر نیتن، تصمیم گرفتیم وقت بیشتری را برای پایان بازی بگذاریم.
بازی Uncharted 4: A Thief’s End که آخرین ماجراجویی‌های دریک در این مجموعه قدیمی را به بازیکنان نشان خواهد داد، در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. همان‌طور که طی روزهای اخیر به اطلاعتان رساندیم، نسخه آزمایشی بازی آنچارتد ۴ از تاریخ ۴ الی ۱۳ دسامبر ۲۰۱۵ (سیزده الی بیست و دوم آذر) در اختیار خریداران مجموعه آنچارتد کالکشن قرار خواهد گرفت. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده