نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

سونی: هیچ چیزی درباره سری WipeOut غیرممکن نیست!

تقریبا ۲۰ سال از زمانی که بازی رانندگی Wipeout برای کنسول اول پلی‌استیشن عرضه شد گذشته و حال شوهی یوشیدا، مدیر بخش سرگرمی سونی از احتمال ساخت مجدد این بازی سخن گفته است. با زومجی همراه باشید.
یوشیدا در جریان نمایشگاه EGX 2015، سخنرانی مفصلی در مورد کنسول‌های پلی‌استیشن و بازی‌های عرضه شده برای آن‌ها داشت، وی اعلام کرد که تیم‌های بازی‌سازی سونی باید بین ساخت ادامه بازی‌ها و معرفی بازی‌های جدید توازن ایجاد کنند:
بازی‌های بسیار زیادی وجود دارند که ما ساخت دنباله آن‌ها را فراموش کرده‌ایم، چون همواره علاقه زیادی به ساخت بازی‌های کاملا جدید داریم، ولی به نظر من باید بتوانیم بین این دو توازن ایجاد کنیم تا طرفداران آثار قدیمی هم از ما راضی باشند، به همین دلیل ممکن است در آینده شاهد ساخت ادامه بازی Wipeout نیز باشیم.
این صحبت‌های یوشیدا باعث شد تا حاضرین از وی در مورد احتمال ساخت نسخه جدید بازی Crash Bandicoot هم سوال کنند که وی در پاسخ گفت:
متاسفانه سرنوشت این بازی دیگر در دستان سونی نیست و اکتیویژن، به عنوان مالک جدید باید برای این سری تصمیم گیری کند.
وی در ادامه صحبت‌هایی هم در مورد استودیو سونی بند، سازنده بازی Syphon Filter  داشت:
سونی بند هنوز هم پا برجا است و در حال کار بر روی یک بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز است که هنوز زمان معرفی آن فرا نرسیده و من هم نمی‌توانم توضیحات بیش‌تری ارایه دهم.
به هر حال به نظر می‌رسد که استودیو‌های بازی‌سازی سونی در حال کار بر روی بازی‌های جدید و مهمی هستند که احتمال دارد برخی از آن‌ها دنباله بازی‌های مشهور و قدیمی این شرکت باشند، اگر علاقه دارید تا تاریخچه ساخت کنسول‌های پلی‌استیشن را بدانید، یوشیدا در این مورد هم سخنرانی کاملی انجام داده که می‌توانید متن کامل آن را در زومجی بخوانید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده