نویسنده: کیا مختاری
// یکشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بازی‌های رایگان ماه آینده ایکس‌باکس لایو معرفی شدند

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه سپتامبر، مایکروسافت از بازی‌های رایگان ماه اکتبر رونمایی کرد، برای آشنایی با بازی‌های رایگان‌ این ماهِ شبکه ایکس‌باکس لایو، با زومجی همراه باشید.
چند سالی است که مایکروسافت از برنامه Games with Gold به‌منظور قدردانی از مشترکین گُلد سرویس ایکس‌باکس لایو استفاده می‌کند و مدتی است در هر ماه ۴ بازی رایگان برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 معرفی می‌شوند. مایکروسافت به‌تازگی از بازی‌های ماه اکتبر رونمایی کرده است که در زیر نام آن‌ها را مشاهده می‌کنید: ایکس‌باکس وان:
  • Valiant Hearts The Great War – از ۱ تا ۳۱ اکتبر – قیمت: ۱۵ دلار
  • The Walking Dead: The Complete First Season – از ۱۶ اکتبر تا ۱۵ نوامبر – قیمت: ۲۵ دلار
ایکس‌باکس 360:
  • Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – از ۱ تا ۱۵ اکتبر – قیمت: ۲۰ دلار
  • The Walking Dead: The Complete First Season – از ۱۶ تا ۳۱ اکتبر – قیمت: ۲۵ دلار
valiant hearts hdr Valiant Hearts The Great War با اقتباس از نامه‌های باقی‌مانده از جنگ جهانی اول ساخته شده است و داستان چند فرد غریبه که سرنوشت آن‌ها را در سر راه یکدیگر قرار می‌دهد دنبال می‌کند. بازی شما را در مقابل واقعیت جنگ قرار می‌دهد و با سوالات متعددی روبرو می‌شوید. بازی ترکیبی از سبک پلتفرمر، پازل و ماجراجویی است. twd first season hdr The Walking Dead: The Complete First Season بر اساس دنیای به تصویر کشیده شده‌ی کمیک بوک‌های رابرت کرکمن ساخته شده است، در دنیایی پر از مردگان متحرک که خطر هر لحظه در کمین است جایی برای اشتباه وجود ندارد و با انتخاب‌های سختی روبرو خواهید شد. این بازی برنده جوایز فراوانی شده است. mgs 5 ground zeroes hdr Metal Gear Solid V: Ground Zeroes نیازی به معرفی ندارد، این بازی ساخته هیدئو کوجیما بازی‌ساز محبوب گیمرها است و پیش درآمدی کوتاه بر وقایع بازی بعدی سری متال گیر The Phantom Pain دارد، گرچه بازی کوتاه است اما به شما قول می‌دهیم بازی چیزی ازنظر گیم‌پلی و داستان کم ندارد و تا مدت‌ها مشغول آن می‌شوید! لازم به ذکر است برای دریافت این بازی‌ها باید مشترک گلد ایکس‌باکس لایو باشید. اگر بازی‌های رایگان ماه گذشته را دریافت نکرده‌اید نگران نباشید هنوز فرصت برای دریافت بازی‌های Crysis 3 (ایکس‌باکس 360) و Tomb Raider: Definitive Edition (ایکس‌باکس وان) باقی مانده است. مدتی است بازی‌های رایگان ماهانه ایکس‌باکس لایو به‌خصوص برای ایکس‌باکس وان بازی‌های بهتر و جذاب‌تری نسبت به گذشته هستند. نظر شما درباره بازی‌های رایگان ماه آینده ایکس‌باکس لایو چیست؟ منتظر نظرات شما هستیم. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده