نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نایب رئیس استودیوهای مایکروسافت درباره بازی Scalebound می‌گوید

در جریان فستیوال طرفداران ایکس‌باکس وان که هم اکنون در شهر توکیو در حال برگزاری است، بازی Scalebound نمایش‌های زیادی داشت. کودو سنودا، نایب رئیس استودیوهای بازی‌سازی مایکروسافت نظرات خود را درباره این بازی با طرفداران در میان گذاشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در جریان فستیوال طرفداران ایکس‌باکس وان، کودو سنودا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت دوال‌شاکرز انجام داد، نظرات خود را درباره بازی انحصاری بسیار مورد انتظار Scalebound که سال آینده برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد با طرفداران در میان گذاشت:
ما همیشه می‌خواهیم که با کمپانی‌های بازی‌سازی بزرگ کار کنیم تا بتوانیم بازی‌های فوق‌العاده خوبی‌ را به ایکس‌باکس بیاوریم. مشخصا کامیا‌ یکی‌ از پر شورترین بازی‌سازان حال حاضر این صنعت است و این مساله با نگاه بر محصولاتی که توسط کمپانی پلتینیوم گیمز ساخته شده است کاملا مشهود است. بازی‌های آنها همیشه خلاقانه و فوق‌العاده با کیفیت بالا بوده‌اند. کار کردن با بازی‌ساز بزرگی‌ مانند کامیا‌ باعث افتخار و خوشحالی ما است و شما می‌توانید نتیجه را در ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی Scalebound ببینید. عکس‌العمل فوق‌العاده طرفداران نیز صحبت‌های من را تصدیق می‌کند. امروز بخش‌های جدیدی از بازی نشان داده شد و عکس‌العمل طرفداران بسیار عالی‌ بود. من فکر می‌کنم مردم ژاپن و سرتاسر دنیا در رابطه با بازی Scalebound بسیار هیجان زده هستند. من خیلی‌ انسان خوش شانسی هستم که می‌توانم بیشتر از افراد معمولی‌ Scalebound را بازی کنم. به جرات می‌توانم بگویم که مکانیک‌ها و گیم‌پلی بازی بسیار عالی‌ است. رابطه‌ای که بازیکنان در بازی می‌توانند بین شخصیت خود و اژدهایشان بسازند نیز بسیار طبیعی‌ و واقعی‌ به نظر می‌رسد. مانند تمام کارهای کامیا‌، دنیای بازی نیز فوق‌العاده به نظر می‌رسد. من فکر می‌کنم این موارد همه و همه دلیلی‌ بر این است که هنگامی که Scalebound سال آینده منتشر شود به یک اثر فوق‌العاده تبدیل خواهد شد.
نظر شما درباره بازی Scalebound چیست؟ آیا این بازی می‌تواند تبدیل به یکی‌ از بازی‌های محبوب کنسول ایکس‌باکس وان شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده