نویسنده: محمد رستمی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

نسخه iOS بازی Bioshock از اپ استور حذف شد

نسخه iOS بازی بایوشاک که توسط استدیو 2K چین برای این سیستم عامل پورت شده بود از فروشگاه اپل حذف شد. با زومجی همراه باشید تا شما را از جزئیات این اتفاق آگاه کنیم.
نسخه iOS بایوشاک درواقع نسخه پورت شده بایوشاک کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی است که گرافیک آن کاهش یافته است و کنترل‌های لمسی به آن اضافه شده است. این نسخه  پس از بروزرسانی به نسخه های ۸.۴ به بالا iOS دیگر قابل اجرا نبود و برای حل این مشکل 2K اعلام کرد بسته‌های الحاقی ایی برای حل این مشکل ارائه خواهد کرد اما ظاهرا برخلاف گفته‌های ناشر این بسته‌ها قرار نیست ارائه شوند. پس از این اتفاق این بازی به طور کامل از فروشگاه اپل حذف شد. یکی از مسئولین بخش ساپورت شرکت سازنده در مورد این اتفاق گفت
ما درک می‌کنیم که شما با اجرای بازی دچار مشکل شده‌اید و به همین دلیل این بازی را از دسترس خارج کرده‌ایم. واقعا از این بابت متاسفیم. اگر بایوشاک را خریداری کرده‌اید و می‌خواهید پولتان را پس بگیرید اپل با شما همکاری خواهدکرد.
اما چند ساعت بعد شرکت سازنده اعلام کرد که در حال کار بر روی این مشکل است و اعلانیه قبلی اشتباه بوده است 2K راجع به حذف بایوشاک iOS از فروشگاه اپل گفت
بایوشاک در حال حاضر با iOS‌ نسخه ۸.۴ و بالاتر سازگار نیست و به همین دلیل موقتا از فروشگاه اپل حذف شده است. 2K در حال بازیابی و رفع مشکلات ناسازگاری بازی با نسخه‌های ذکر شده است و هنگامی که مشکل حل شود بازی دوباره در فروشگاه قرار خواهد گرفت. کاربرانی که اکنون این بازی را دارند می‌توانند بر روی نسخه‌های ۸.۳ یا پایینتر به بازی کردن بپردازند. 2K از بابت این مشکل ابراز ناراحتی کرده است و بدنبال بروزرسانی و حل مشکل اجرا برای نسخه‌های ۸.۴ و بالاتر است.
منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده