نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

نیکولاس کیج از دلیل رد پیشنهاد بازی در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و ماتریکس می‌گوید

نیکولاس کیج در مصاحبه‌ی که اخیرا با نشریه نیوزویک داشت، توضیح داد که چرا در فیلم‌های دوران سازی مانند ماتریکس (Matrix) و ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) حضور نداشته است. با زومجی با جزئیات خبر همراه باشید.
نیکولاس کیج، هنرپیشه معروف سینما در مصاحبه‌ای با نشریه معتبر نیوزویک، گفت با اینکه به وی بازی در نقش آراگون در فیلم ارباب حلقه‌ها پیشنهاد شده بود اما وی به دلیل تعهدات دیگری که داشت نتوانست این نقش را بپذیرد. وی در این‌باره گفت:
در آن‌ زمان، اتفاقات مختلفی‌ در زندگی‌ من در جریان بود و به همین دلیل من نمی‌توانستم سه سال برای ساخت فیلم از خانه دور باشم. مطمئنا اگر شرایط زندگی‌ من اجازه می‌داد که من در این فیلم‌ها حضور پیدا کنم، خیلی‌ به نفع من می‌شد.
با این همه، وی از این موضوع ناراحت نیست و خوشحال است که می‌تواند به عنوان یک طرفدار از تماشای این فیلم‌ها لذت ببرد.
چیزی که من درباره عدم حضور خودم در این فیلم‌ها دوست دارم این است که با خیال راحت می‌توانم به عنوان یک طرفدار آنها را تماشا کنم. من معمولا فیلم‌های خودم را تماشا نمی‌کنم و به معنای واقعی‌ کلمه از دیدن این فیلم‌ها، مخصوصا ارباب حلقه‌ها، لذت می‌برم.
چندی پیش نیز اعلام شده بود که نیکولاس کیج در فیلم جدید الیور ستون به نام اسنودن نقش یک مامور امنیتی سابق آمریکا را ایفا خواهد کرد. منبع: IGN 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده