نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

مت دیمون: اگر کریستوفر نولان فیلمی بر اساس Daredevil بسازد، در آن بازی خواهم کرد!

مت دیمون در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته، برای بازی در فیلم احتمالی Daredevil ابراز تمایل کرده است، البته به شرطی که این فیلم توسط کریستوفر نولان ساخته شود! با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
در سال ۲۰۰۳ فیلمی بر اساس Daredevil، کمیک معروف مارول، ساخته شد و آن زمان از مت دیمون برای ایفای نقش مت موردوک دعوت شده بود که وی این نقش را نپذیرفت و بن افلک به جای وی ایفای نقش کرد، حال دیمون در مصاحبه‌ای علت نپذیرفتن نقش موردوک را در سال ۲۰۰۳ شرح داده است:
من از بچگی با خواندن کمیک‌های Daredevil بزرگ شده بودم و یکی از طرفداران این سری هستم، با این حال و علی‌رغم علاقه‌ای که داشتم نتوانستم بازی در فیلم سال ۲۰۰۳ را قبول کنم، چون هیچ شناختی از کارگردان فیلم (مارک استیون جانسون) نداشتم و قبول نقش در چنین شرایطی برای من دشوار است، البته خوشحالم که افلک آن نقش را بازی کرد، چون وی هم یکی از طرفداران پر و پا قرص Daredevil است. ولی با این حال اگر کریستوفر نولان در آینده فیلمی بر اساس این کمیک بسازد به طور حتم در آن بازی خواهم کرد.
دیمون حتی در ادامه اعلام کرد که اگر نولان به هر دلیل ساخت این فیلم را قبول نکند، حاضر است همزمان علاوه بر بازی کارگردانی فیلم را هم عهده‌دار شود. به نظر شما اگر روزی فیلم جدیدی بر اساس Daredevil ساخته شود، مت دیمون می‌تواند نقش مت موردوک را به خوبی بازی کند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده