نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه‌ی نسل هفتم بازی Call of Duty: Black Ops 3 بخش داستانی نخواهد داشت

درست است که بسیاری از بازی‌های معروف و سالانه هنوز هم برای کنسول‌های نسل هفتم عرضه می‌شوند، ولی دارندگان این کنسول‌ها هم طبیعتاً باید از بعضی ویژگی‌های این آثار چشم‌پوشی کنند. بخش داستانی در نسخه‌ی جدید Call of Duty هم یکی از این موارد است. با زومجی همراه باشید.
سازندگان CoD: Black Ops 3 به‌تازگی اعلام کرده‌اند که این بازی بر روی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 دارای کمپین یا همان بخش داستانی نخواهد بود. آن‌طور که در پست مربوطه در وب‌سایت بازی آمده:
گستردگی جاه‌طلبانه‌ای که در طراحی بخش کمپین (یک تا چهار نفره) برای نسخه‌های ویژه‌ی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی وجود دارد نمی‌توانست بدون کم‌وکاست بر روی سخت‌افزارهای نسل‌های قبل بازآفرینی شود.
با این حساب، نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی با آنکه دارای بخش‌های چند نفره و زامبی خواهند بود، ولی امکان تجربه‌ی بخش داستانی را برای بازیکنان فراهم نخواهند کرد. در این میان، کنسول‌های نسل قبلی از بعضی موارد دیگر هم، که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید در نظر گفته شده، محروم خواهند بود. یکی از این موارد قابلیت Weapon Paint Shop است که به بازیکنان امکان می‌دهد ظاهر سلاح‌های‌شان را سفارشی‌سازی کنند. همچنین در نسخه‌های نسل هفت بازی نمی‌توان از ابزارهای جدیدی که برای ورزش‌های الکترونیکی (eSports) در نظر گرفته شده‌اند، استفاده کرد. بازی Call of Duty: Black Ops 3 قرار است در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان‌ماه) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی (سیستم‌عامل ویندوز)، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شود. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده